Gå til innhold

Kroppen min - mitt og kjærestens syn på den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså, så du foretrekker liksom ikke veltrente modne menn nå?

Begge deler går ned på høykant! Men jeg er ikke så begeistret for de magreste kroppene.

Skrevet

Må bare skyte inn at jeg foretrekker veltrente modne menn ;-)

Det er bra MP, du vet hva du vil ha:-)

Skrevet

Begge deler går ned på høykant! Men jeg er ikke så begeistret for de magreste kroppene.

Hmm, så du er nesten altetende altså?

Skrevet

Hmm, så du er nesten altetende altså?

Kan vi ikke heller si at jeg er fleksibel?

Skrevet

Dette er egentlig et godt eksempel på at uansett hva vi gutta sier når det gjelder jenter/damer, så blir det feil.

Sier vi oss enige i at det begynner å bli litt "stort" nå, så får vi kjeft for det.

Sier vi at du fremdeles ser flott ut, så får vi kjeft for det.

Jenter - skjerp dere!

Skrevet

Selvsagt er det flott at han liker meg som jeg er, og jeg tviler ikke på at han mener det. Problemet er at han ikke tar meg seriøst, at han ikke vil forstå at dette er et høyst reellt problem for MEG som jeg trenger hjelp og støtte til å gjøre noe med! Skjønner?

Jeg skjønner at du vil ha støtte, men jeg synes du lager et for stort problem av det.

Dersom han aktivt motarbeider et evt. slankeprosjekt, med å bake mye fete kaker, lage fet mat, hindre deg i å trene osv, så hadde det nå vært så sin sak, men ellers må du sjøl ta ansvar for det du vil oppnå. Ansvarsfraskriving som du driver med fører ingen vei.

Skrevet

Hva du skal si og gjøre?

Si: "innrømm da at jeg er feit og stygg og bør gå ned 15 kg!"

Hadde du vært fornøyd da?

Herrejemini, det du skal gjøre er å gjøre som du selv ønsker, dvs gå ned de 15 kiloene. Dette er din business, ikke hans, må vite.

Skrevet

Dette er egentlig et godt eksempel på at uansett hva vi gutta sier når det gjelder jenter/damer, så blir det feil.

Sier vi oss enige i at det begynner å bli litt "stort" nå, så får vi kjeft for det.

Sier vi at du fremdeles ser flott ut, så får vi kjeft for det.

Jenter - skjerp dere!

Hehe, skulle akkurat til å skrive det samme selv ;-)

Mannen min sin mening teller ikke så innmari mye egentlig. Han sier jeg er like nydelig bestandig, også før jeg har stelt meg om morgenen. Dette _vet_ jeg ikke er sant, så jeg har forlengst droppa å stole på han i sånne saker ;-)

Veldig kjekt å ha tre døtre, hvirav den eldste nå er åtte år gammel. Hun sier rett ut hva hun mener ang. hår og klær. Henne kan jeg med andre ord stole på (hun har god smak også :-))

Skrevet

Du kan ikke gjøre ditt vektproblem til kjærestens ansvar. Hvis du ønsker å gå ned i vekt er det du som må begrense spisinga og øke trimminga. Det er jo til syvende og sist du som skal være fornøyd med deg selv.

Skrevet

Kanskje han virkelig mener det og ikke sier det for å være "snill". Men det er tross alt din kropp og mistrives du så kan han jo vise sin kjærlighet ved å støtte deg i prossessen kanskje? Det er ikke alle som er så opptatt av sin kjæres vekt og fasong. Og det er mange menn som liker frodige kvinner fremfor de sylslanke. Og det er flott! Mannen din er glad i DEG og ikke bare i kroppen din. Hvor mange lengter vel ikke etter en kjæreste som elsker en for den man er.

MEN dersom KVINNEN er misfornøyd med seg selv hjelper det IKKE å høre at mannen er fornøyd med den man er.

Jeg er ikke overvektig. Overhodet ikke. Men jeg merker godt hvis jeg har lagt på meg. Merker det på hele kroppen. Mannen min sier jippi "mer kvinne er mer å være glad i". Men jeg trives dårlig med meg selv hvis jeg legger på meg litt for mye. Og da blir jeg i dårlig humør. Ikke får jeg lyst til å kle av meg heller, og vårt kjærlighetsliv har det mye bedre om jeg trives med meg selv enn om jeg er litt mer å ta i.

Forstår deg veldig godt. Det er jo trist det skal være sånn, men sånn er det bare.

Det viktigste er jo at den vi er sammen med har det godt med seg selv, for har man det godt med seg selv har man det godt med andre. Eller hva?

Lykke til!

Skrevet

Kan vi ikke heller si at jeg er fleksibel?

Ok da,så sier vi det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...