Gå til innhold

Glemte å lage blindkopi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke særlig vakkert ut, da.

Det listes altså opp 100 e-post adr før man kommer til selve innholdet i mailen?

Nei, heldigvis blir alle daressene liggende i "rullegardinet" øverst på mailen - i alle fall på min maskin, slik at du ser innholdet i mailen på vanlig måte.

Og....så var det ikke 100 men rundt 1200.... :-(

Nei, heldigvis blir alle daressene liggende i "rullegardinet" øverst på mailen - i alle fall på min maskin, slik at du ser innholdet i mailen på vanlig måte.

Og....så var det ikke 100 men rundt 1200.... :-(

hos meg ville jeg fått alle 1200 øverst i mailen - -

Annonse

Håper ikke noen av mottakerne har virus - for da ligger det nok noen tusen mail og venter på deg og andre over helga...Det lærte jeg heldigvis via noen andres feil. Fort gjort og helt menneskelig.

Hvorfor blir det mer virus bare for at mailadressene er synlig? - -*dum*

Nei, hvorfor? Si det, du. Det har jeg ingen anelse om. I forhold til den digitale nettverden har jeg forlengst sluttet å spørre om hvorfor, bare konstatert at ganske mye bare er sånn. Men det er kjekt om noen av DOL's eminente fagfolk tar utfordringa og opplyser oss.

Fordi hvis du får et virus på din maskin, så vil det viruset spre seg til alle i din adressebok/kontakter, men også alle som står som cc (kopi), men ikke blindkopi på alle mailer du har mottatt eller sendt (og som fortsatt ligger i mailprogrammet ditt, i innboksen, sendtmail eller andre mapper).

I alle fall fungerer mange virus sånn omtrent slik.

Forutsatt at jeg har forstått det riktig... :-)

...forresten - kan det være gubbens reaksjon på antrekket ditt med påfølgende frustrasjon som kan være skyld i tabben?

Og ja, så en evt. sammenheng der litt vel sent...

Jeg var voldsomt engasjert i den tråden om antrekket mitt på fredag, ja.

Men jeg tror ikke det hadde noen innvirkning på sending av mail. Svarte ikke på innlegg mens jeg holdt på med den jobben. Jeg ble imidlertid skikkelig frustrert fordi ikke sending av gruppemail fungerte som det pleide, og jeg måtte bruka masse ekstra tid på det. Og da jeg til slutt fikk sendt avgårde mailen, ble det altså feil :-(

Brukte forresten antrekket i barnedåpen i dag, og var skikkelig flott :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...