Gå til innhold

fortvilet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

christina ricci

hei jeg er en jente som har fått bekreftet fra helseklinikken om at jeg har fått kjønns vorter, men hun så bare så vidt på de å virket ikke særlig profesjonell. jeg vil gjerne teste dette ordentlig. er det andre måter å teste dette på enn å se på selve utbruddene! hva kan jeg gjøre???

mvh fortvilet jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213986-fortvilet/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Hei :) Ikke fortvil. 1/3 av den unge norske befolkning har kjønnsvorte-virus i kroppen. Bare 10 % utvikler vorter, men alle er smittsomme fordet. Mellom 5000 - 10 000 norske menn og kvinner smittes hvert år, så dette er egentlig en helt vanslig kjønnssykdom. Tester for å påvise kondylomvirus blir ennå bare brukt i vitenskapelige forsøk, så det er ikke noe man testes for. Hvis det er mer enn 6 mnd siden du fikk din siste kjønnsvorte, kan du regne deg som smittefri. Kroppen vil etter noen år mest sannsynlig utvikle et immunforsvar mot dette viruset, så du vil ikke ha det hele livet ut. Grunnen til at legen din gjerne tok litt lett på det er fordi det ikke trengs noen behandling for det, med mindre vortene blir vonde eller sitter på kjipe plasser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213986-fortvilet/#findComment-1581274
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...