ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg skal visst på byen i kveld, og tenkte å kjøre minst et par fluer i en smekk. Derfor tenkte jeg at jeg skulle handle et par skjorter før jeg skal møte folket. Men hvor gjør jeg av skjortene når jeg drikker øl? That is the big question. Jeg vet det er oppbevaringsbokser på OsloS, men jeg gjetter på at OsloS ikke er åpen hele natta? Når stenger OsloS? Og for dere med full kontroll: De har ikke noen sånn regel at de tømmer boksene og gir alt som ligger i dem til frelsesarmeen ved midnatt? Jeg kunne jo tatt på meg begge skjortene, men det ser vel bare dumt ut. Spesielt når jeg sikkert har på minst en fra før. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Uhm...er ikke Oslo S åpen hele natten? ".........................................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Er det så jævla farlig å ta med seg en handlepose selv om du skal drikke øl, da? Jeg finpusser toastmastertalen min over et par glass i ettermiddag. 0 Siter
Gjest danseløve Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Kommer jo mest an på hva du legger i "å drikke øl", men er du på et par steder, det går an å sitte der, og du ikke har tenkt å danse store deler av kvelden, så er det vel helt normalt å ha med seg en pose eller to på bar hvis man går dit direkte etter jobb eller shopping? De fleste steder hvor man ikke sitter ved et bord, har jo også en (betjent) garderobe, hvos du henger posene sammen med jakken din? Men ellers er sikkert oppbevaringsboks ok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Er det så jævla farlig å ta med seg en handlepose selv om du skal drikke øl, da? Jeg finpusser toastmastertalen min over et par glass i ettermiddag. Jo, det er jo alternativet. Det går kanskje fint an, det? Hmmm, du sier noe. Jeg glemmer sikkert bare å hente dem før tiden på OsloS, dessuten må jeg vel uansett gå og bære på dem etter at stasjonen har stengt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jo, det er jo alternativet. Det går kanskje fint an, det? Hmmm, du sier noe. Jeg glemmer sikkert bare å hente dem før tiden på OsloS, dessuten må jeg vel uansett gå og bære på dem etter at stasjonen har stengt. Trudde det var åpent der hele døgnet, jeg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Uhm...er ikke Oslo S åpen hele natten? ".........................................." Det er det jeg er usikker på. Jeg vet i hvert fall at jeg har frysi ræva av meg utenfor Oslo S ved et par anledninger mens jeg har ventet på det første toget, men det er nok 10+ år siden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Kommer jo mest an på hva du legger i "å drikke øl", men er du på et par steder, det går an å sitte der, og du ikke har tenkt å danse store deler av kvelden, så er det vel helt normalt å ha med seg en pose eller to på bar hvis man går dit direkte etter jobb eller shopping? De fleste steder hvor man ikke sitter ved et bord, har jo også en (betjent) garderobe, hvos du henger posene sammen med jakken din? Men ellers er sikkert oppbevaringsboks ok. Jo, du har jo minst ett poeng. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er det jeg er usikker på. Jeg vet i hvert fall at jeg har frysi ræva av meg utenfor Oslo S ved et par anledninger mens jeg har ventet på det første toget, men det er nok 10+ år siden. Du begynner å bli en gammel mann, sdd. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Spør bartenderen om de kan passe på posen din i baren. Si at du er litt sølete av deg, og tenkte det var kjekt med et klesskift for hånden ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Trudde det var åpent der hele døgnet, jeg? Kanskje det er det? I så fall er alle mine problemer løst. Vel, ikke alle. Men ett. Uansett har jeg egentlig planer om det siste toget hjem, men jeg kjenner jo meg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Du begynner å bli en gammel mann, sdd. Nja, jeg hang jo en del på de lokale oslobulene i 12-årsalderen, vettu. Slottsparken og greier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Nja, jeg hang jo en del på de lokale oslobulene i 12-årsalderen, vettu. Slottsparken og greier. Blomsterbarn i Slottsparken? I en alder av 12? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Spør bartenderen om de kan passe på posen din i baren. Si at du er litt sølete av deg, og tenkte det var kjekt med et klesskift for hånden ;o) Med ditt søletriks blir jeg ratt kasta ut før jeg tar min første øl. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Blomsterbarn i Slottsparken? I en alder av 12? Nei, jeg lyver. Alt for å skryte av meg noen år. 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke invitere med deg Laguna ut - altså - at du drar opp til henne først - og legger igjen skjortene dine der - og så kan du hente de hos henne etter dere har vært ute....sånn omtrent Hilsen Kirsten G. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Nei, jeg lyver. Alt for å skryte av meg noen år. Nettopp. G*A*M*M*E*L. Jeg er eplekjekk i mine siste dager i tjueåra. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke invitere med deg Laguna ut - altså - at du drar opp til henne først - og legger igjen skjortene dine der - og så kan du hente de hos henne etter dere har vært ute....sånn omtrent Hilsen Kirsten G. For en strålende idé! 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 For en strålende idé! ja, ikke sant - de har jo ikke det vettet sjøl! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Kanskje det er det? I så fall er alle mine problemer løst. Vel, ikke alle. Men ett. Uansett har jeg egentlig planer om det siste toget hjem, men jeg kjenner jo meg selv. Det er ikke åpent hele døgnet - det stengt mellom 01.00 og 06.00 (tror jeg) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.