Gjest pekka Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Spør bartenderen om de kan passe på posen din i baren. Si at du er litt sølete av deg, og tenkte det var kjekt med et klesskift for hånden ;o) Han bør vel legge en lapp med navn og addresse og tlf.Faren for å glemme hvor man har vært kan være stor 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke invitere med deg Laguna ut - altså - at du drar opp til henne først - og legger igjen skjortene dine der - og så kan du hente de hos henne etter dere har vært ute....sånn omtrent Hilsen Kirsten G. Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Det er ikke åpent hele døgnet - det stengt mellom 01.00 og 06.00 (tror jeg) Det var det jeg fryktet. Nå går egentlig det toget jeg har planer om å ta litt før ett, men problemet er at jeg kjenner meg selv og mitt rotehue. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl. lol 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl. Ja det er sant.....hihi 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Nettopp. G*A*M*M*E*L. Jeg er eplekjekk i mine siste dager i tjueåra. Jeg er ung og spenstig! 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Nettopp. G*A*M*M*E*L. Jeg er eplekjekk i mine siste dager i tjueåra. Den som er høyt oppe har langt å falle ned... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Den som er høyt oppe har langt å falle ned... *Geiper* Jeg er uansett en kropp i forfall når jeg blir så gammel. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 *Geiper* Jeg er uansett en kropp i forfall når jeg blir så gammel. For den ene dagen gjør stor forskjell, sant? Lurer nesten på om jeg ikke må sitte opp til midnatt dagen før for å være førstemann til å kunngjøre nyheten for gud og hvermann 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 For den ene dagen gjør stor forskjell, sant? Lurer nesten på om jeg ikke må sitte opp til midnatt dagen før for å være førstemann til å kunngjøre nyheten for gud og hvermann Det synes jeg du pent skal la være. Men du er vel uansett oppe en tur eller fire på toalettet til de tider? 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det synes jeg du pent skal la være. Men du er vel uansett oppe en tur eller fire på toalettet til de tider? Tror det ble tre i natt... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Tror det ble tre i natt... Der kan du se. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Der kan du se. Om du vil ha detaljene tror jeg jeg sov fra 12-2.30 og fra 4.00-6.45. Og jeg la med _ikke_ seint, for det var ingen som sendte sms etter at jeg hadde lagt meg engang... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Om du vil ha detaljene tror jeg jeg sov fra 12-2.30 og fra 4.00-6.45. Og jeg la med _ikke_ seint, for det var ingen som sendte sms etter at jeg hadde lagt meg engang... Hm...gjorde jeg det den dagen? *uskyldig* 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hm...gjorde jeg det den dagen? *uskyldig* Neeeii.... Tror det må ha vært en annen... Men jeg husker egentlig godt hvem som begynte, da.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Neeeii.... Tror det må ha vært en annen... Men jeg husker egentlig godt hvem som begynte, da.... Jeg har gullfiskhukommelse. Så jeg aner ikke hva du snakker om. *tilfreds* 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har gullfiskhukommelse. Så jeg aner ikke hva du snakker om. *tilfreds* Men jeg har god nok hukommelse til å fremdeles være fornøyd med avsløringen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Men jeg har god nok hukommelse til å fremdeles være fornøyd med avsløringen Det skal du være. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det var det jeg fryktet. Nå går egentlig det toget jeg har planer om å ta litt før ett, men problemet er at jeg kjenner meg selv og mitt rotehue. Du får si fra litt før neste gang - så skal jeg sørge for at du kan få lagt fra deg i resepsjonen hos oss, den er døgnåpen og rett i nærheten av Oslo S 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det skal du være. Jeg mener å huske noen som avslørte andres planer her engang også Man er ikke så anonym som man tror... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.