Gå til innhold

Inn i tunnelen. Ut av tunnelen. Kardonk. Kardonk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bartenderen om de kan passe på posen din i baren. Si at du er litt sølete av deg, og tenkte det var kjekt med et klesskift for hånden ;o)

Han bør vel legge en lapp med navn og addresse og tlf.Faren for å glemme hvor man har vært kan være stor ;)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• mariaflyfly

12

• flisa

8

• annegunn

7

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du ikke invitere med deg Laguna ut - altså - at du drar opp til henne først - og legger igjen skjortene dine der - og så kan du hente de hos henne etter dere har vært ute....sånn omtrent :)

Hilsen Kirsten G.

Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl.:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke åpent hele døgnet - det stengt mellom 01.00 og 06.00 (tror jeg) :(

Det var det jeg fryktet.

Nå går egentlig det toget jeg har planer om å ta litt før ett, men problemet er at jeg kjenner meg selv og mitt rotehue.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl.:)

lol

Skrevet

Ja det er sant.....hihi

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nettopp. G*A*M*M*E*L.

Jeg er eplekjekk i mine siste dager i tjueåra. ;)

Jeg er ung og spenstig!

Skrevet

Nettopp. G*A*M*M*E*L.

Jeg er eplekjekk i mine siste dager i tjueåra. ;)

Den som er høyt oppe har langt å falle ned...

Skrevet

Den som er høyt oppe har langt å falle ned...

*Geiper*

Jeg er uansett en kropp i forfall når jeg blir så gammel. ;)

Skrevet

*Geiper*

Jeg er uansett en kropp i forfall når jeg blir så gammel. ;)

For den ene dagen gjør stor forskjell, sant?

Lurer nesten på om jeg ikke må sitte opp til midnatt dagen før for å være førstemann til å kunngjøre nyheten for gud og hvermann :P

Skrevet

For den ene dagen gjør stor forskjell, sant?

Lurer nesten på om jeg ikke må sitte opp til midnatt dagen før for å være førstemann til å kunngjøre nyheten for gud og hvermann :P

Det synes jeg du pent skal la være. Men du er vel uansett oppe en tur eller fire på toalettet til de tider? :P

Skrevet

Det synes jeg du pent skal la være. Men du er vel uansett oppe en tur eller fire på toalettet til de tider? :P

Tror det ble tre i natt... :(

Skrevet

Tror det ble tre i natt... :(

Der kan du se.

Skrevet

Der kan du se.

Om du vil ha detaljene tror jeg jeg sov fra 12-2.30 og fra 4.00-6.45. Og jeg la med _ikke_ seint, for det var ingen som sendte sms etter at jeg hadde lagt meg engang...

Skrevet

Om du vil ha detaljene tror jeg jeg sov fra 12-2.30 og fra 4.00-6.45. Og jeg la med _ikke_ seint, for det var ingen som sendte sms etter at jeg hadde lagt meg engang...

Hm...gjorde jeg det den dagen? *uskyldig*

Skrevet

Hm...gjorde jeg det den dagen? *uskyldig*

Neeeii.... Tror det må ha vært en annen...

Men jeg husker egentlig godt hvem som begynte, da....

Skrevet

Neeeii.... Tror det må ha vært en annen...

Men jeg husker egentlig godt hvem som begynte, da....

Jeg har gullfiskhukommelse. Så jeg aner ikke hva du snakker om. *tilfreds*

Skrevet

Jeg har gullfiskhukommelse. Så jeg aner ikke hva du snakker om. *tilfreds*

Men jeg har god nok hukommelse til å fremdeles være fornøyd med avsløringen :)

Skrevet

Men jeg har god nok hukommelse til å fremdeles være fornøyd med avsløringen :)

Det skal du være. :)

Gjest Persille
Skrevet

Det var det jeg fryktet.

Nå går egentlig det toget jeg har planer om å ta litt før ett, men problemet er at jeg kjenner meg selv og mitt rotehue.

Du får si fra litt før neste gang - så skal jeg sørge for at du kan få lagt fra deg i resepsjonen hos oss, den er døgnåpen og rett i nærheten av Oslo S :)

Skrevet

Det skal du være. :)

Jeg mener å huske noen som avslørte andres planer her engang også :( Man er ikke så anonym som man tror...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...