ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Du får si fra litt før neste gang - så skal jeg sørge for at du kan få lagt fra deg i resepsjonen hos oss, den er døgnåpen og rett i nærheten av Oslo S Det er en deal! Men har du døgnåpen barnehage? Eller har jeg misforstått noe? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er en deal! Men har du døgnåpen barnehage? Eller har jeg misforstått noe? Jobber ikke i barnehagen - driver den på si, jobber i stort firma ellers 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Jobber ikke i barnehagen - driver den på si, jobber i stort firma ellers Aha. Begynte et øyeblikk å lure på om det var behov for døgnåpne barnehager. 0 Siter
Gjest L.A.M.B Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke bare bruke veske ? Det passer jo bra for en sånn fin gutt som deg 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Aha. Begynte et øyeblikk å lure på om det var behov for døgnåpne barnehager. Ikke her hvertfall Men som sagt - neste gang får du si fra litt før så jeg rekker å få en mailadresse jeg kan sende firmanavnet mitt til, så du vet hvor du skal gjøre av det du må lagre. Men nå må jeg løpe - så jeg rekker det ikke i dag 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Aha. Begynte et øyeblikk å lure på om det var behov for døgnåpne barnehager. Det er det jo - men det finnes alt for få. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke bare bruke veske ? Det passer jo bra for en sånn fin gutt som deg Du sier noe. Jeg leste før jul at det den slags sto høyt på guttens ønskelister før jul. Lurer på hvem faen som utarbeidet de listene? Homsepatruljen? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du sier noe. Jeg leste før jul at det den slags sto høyt på guttens ønskelister før jul. Lurer på hvem faen som utarbeidet de listene? Homsepatruljen? Manbag - sånn som de hadde i Friends 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Manbag - sånn som de hadde i Friends det er HOMO 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Gjør som meg - bruk sånn ryggsekk for laptoper - det er barskt! 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Giider ikke å lese alle svarene, men mener å huske at det står på boksene at man risikerer at de åpnes opp etter 24 timer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Gjør som meg - bruk sånn ryggsekk for laptoper - det er barskt! Det verste er at det ikke er det dummeste forslaget jeg har hørt. En sekk kan jeg enkelt henge fra meg, og laptoppsekken min glemmer jeg ikke heller! 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det verste er at det ikke er det dummeste forslaget jeg har hørt. En sekk kan jeg enkelt henge fra meg, og laptoppsekken min glemmer jeg ikke heller! Husk, jeg bor på landet og er vant til at jeg alltid må ha med meg ting når jeg er "innafør" 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Giider ikke å lese alle svarene, men mener å huske at det står på boksene at man risikerer at de åpnes opp etter 24 timer. Dæven 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Giider ikke å lese alle svarene, men mener å huske at det står på boksene at man risikerer at de åpnes opp etter 24 timer. Ja, jeg husker også at jeg har lest noe sånt, men var usikker på om det sto "åpnes opp klokken 24:00" eller "åpnes etter 24 timer". Man vet jo aldri. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl. Jeg tror absolutt laguna hadde gitt deg en overraskelse ;o) 0 Siter
Line Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du kan vel betale for 24 timer i slengen på de boksene der? Synes å huske det fra sist gang jeg brukte dem... Kos deg i kveld da, og ta en øl for meg og! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hehe, da forstår jeg hvorfor shira skrev om skorter i en veske.... Begynte å lese oppe her! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Jeg tror absolutt laguna hadde gitt deg en overraskelse ;o) Ja, det har du nok rett i. Av alle fornuftige dolere, og vi er jo noen, se bare på meg selv, så framstår laguna som en av de mer jordnære og likefullt fornuftige kvinnfolka som henger her inne. Det skal hun ha. Selv om hun har rare bar-vaner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.