Gå til innhold

Inn i tunnelen. Ut av tunnelen. Kardonk. Kardonk.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får si fra litt før neste gang - så skal jeg sørge for at du kan få lagt fra deg i resepsjonen hos oss, den er døgnåpen og rett i nærheten av Oslo S :)

Det er en deal! :)

Men har du døgnåpen barnehage? Eller har jeg misforstått noe?

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• mariaflyfly

12

• flisa

8

• annegunn

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Det er en deal! :)

Men har du døgnåpen barnehage? Eller har jeg misforstått noe?

Jobber ikke i barnehagen - driver den på si, jobber i stort firma ellers :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jobber ikke i barnehagen - driver den på si, jobber i stort firma ellers :)

Aha. Begynte et øyeblikk å lure på om det var behov for døgnåpne barnehager. :)

Gjest L.A.M.B
Skrevet

Kan du ikke bare bruke veske ? Det passer jo bra for en sånn fin gutt som deg ;)

Gjest Persille
Skrevet

Ikke her hvertfall :)

Men som sagt - neste gang får du si fra litt før så jeg rekker å få en mailadresse jeg kan sende firmanavnet mitt til, så du vet hvor du skal gjøre av det du må lagre.

Men nå må jeg løpe - så jeg rekker det ikke i dag :(

Skrevet

Det er det jo - men det finnes alt for få.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du ikke bare bruke veske ? Det passer jo bra for en sånn fin gutt som deg ;)

Du sier noe. Jeg leste før jul at det den slags sto høyt på guttens ønskelister før jul.

Lurer på hvem faen som utarbeidet de listene? Homsepatruljen?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du sier noe. Jeg leste før jul at det den slags sto høyt på guttens ønskelister før jul.

Lurer på hvem faen som utarbeidet de listene? Homsepatruljen?

Manbag - sånn som de hadde i Friends ;)

Skrevet

Gjør som meg - bruk sånn ryggsekk for laptoper - det er barskt! :)

Skrevet

Giider ikke å lese alle svarene, men mener å huske at det står på boksene at man risikerer at de åpnes opp etter 24 timer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør som meg - bruk sånn ryggsekk for laptoper - det er barskt! :)

Det verste er at det ikke er det dummeste forslaget jeg har hørt. En sekk kan jeg enkelt henge fra meg, og laptoppsekken min glemmer jeg ikke heller!

Skrevet

Det verste er at det ikke er det dummeste forslaget jeg har hørt. En sekk kan jeg enkelt henge fra meg, og laptoppsekken min glemmer jeg ikke heller!

Husk, jeg bor på landet og er vant til at jeg alltid må ha med meg ting når jeg er "innafør" :)

Annonse

Skrevet

Giider ikke å lese alle svarene, men mener å huske at det står på boksene at man risikerer at de åpnes opp etter 24 timer.

Dæven

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg husker også at jeg har lest noe sånt, men var usikker på om det sto "åpnes opp klokken 24:00" eller "åpnes etter 24 timer".

Man vet jo aldri. :)

Skrevet

Njæ, det høres i overkant komplisert ut. Dessuten har jeg lest hvordan hun er på byen. Hun hadde forventet at jeg hentet runder til hele baren hver gang jeg kjøpte øl.:)

Jeg tror absolutt laguna hadde gitt deg en overraskelse ;o)

Skrevet

Du kan vel betale for 24 timer i slengen på de boksene der? Synes å huske det fra sist gang jeg brukte dem...

Kos deg i kveld da, og ta en øl for meg og! ;)

hare1365380455
Skrevet

Hehe, da forstår jeg hvorfor shira skrev om skorter i en veske....:D Begynte å lese oppe her!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror absolutt laguna hadde gitt deg en overraskelse ;o)

Ja, det har du nok rett i. Av alle fornuftige dolere, og vi er jo noen, se bare på meg selv, så framstår laguna som en av de mer jordnære og likefullt fornuftige kvinnfolka som henger her inne. Det skal hun ha. Selv om hun har rare bar-vaner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...