Mary Poppins Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300415 "Det er det 52. dødsfallet i rallyets 28 år lange historie." Det er jo helt vannvittig!! Så og si hvert år dør det en som er med i racet! Jeg skjønner ikke de som er med på sånt, ihvertfal ikke de som har familier å tenke på... 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 åfyyy, tenk å være 10-åringens foreldre og være vitne til noe sånt. Får helt tårer i øynene av å tenke på 0 Siter
mrxx Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Huff, dette er forferdelig trist, stakkars foreldrene til denne gutten. Men hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gjerne blitt med å kjøre dakar. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 åfyyy, tenk å være 10-åringens foreldre og være vitne til noe sånt. Får helt tårer i øynene av å tenke på De kunne jo ha passa bedre på 10-åringen sin da, når de skulle ha ham med å se på rally! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 De kunne jo ha passa bedre på 10-åringen sin da, når de skulle ha ham med å se på rally! ja, men å være vitne til noe sånt er det samme om det var slik eller slik det foregikk. Går ikke ann å skru tiden tilbake uansett 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 ja, men å være vitne til noe sånt er det samme om det var slik eller slik det foregikk. Går ikke ann å skru tiden tilbake uansett jeg fikk ikke med meg HVOR dette skjedde hen. Hvor på strekningen skjedde dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.