Cillimor Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 taushetsplikten, når en spesped i barne hagen til sønnen minsier følgende til meg: jeg kjenner.... din, var spedped for h*n i den og den barnehagen. Har de fått noen diagnose på h*n? Jeg syns denne pedagogen gikk over sine grenser. hva syns dere? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 "jeg kjenner.... din" Øhhh...din hva-for-noe? Hvis det er ungen din, så er det jo ikke taushetsplikt. Er det derimot broren din, så er det vel litt annerledes, om ikke nødvendigvis veldig. ".............................................." 0 Siter
Cillimor Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 "jeg kjenner.... din" Øhhh...din hva-for-noe? Hvis det er ungen din, så er det jo ikke taushetsplikt. Er det derimot broren din, så er det vel litt annerledes, om ikke nødvendigvis veldig. ".............................................." Din... er i dette tilfelle en person i familien min, men ikke ungen min. Da hadde jeg selvfølgelig kjent pedagogen selv også. 0 Siter
Gjest gjør noe Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er klart brudd på taushetsplikten. Jeg ville ha gjort noe med det. Sagt fra til styrer iallfall, kanskje til foreldrene til den lille slektningen, slik at de visste om dette og kunne velge om de ville foreta seg noe. 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er helt klart et brudd på taushetsplikten. Ville gått videre med dette. 0 Siter
cecily Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Et brudd, ja. Og hun hadde heller ingen rett til å spørre hvordan det gikk nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.