Gå til innhold

takk for rådet jeg fikk ang iskalde føtter

Anbefalte innlegg

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

har brukt Gingo Billoba noen dager nå og sirkulasjonen er i orden igjen:) Slipper å slitte med bena i vannbad hver dag eller måtte løpe for å gå igang sirkulasjonen

Så takk for tipset:)

Skrevet

Så bra at du har så bra og rask respons på det produktet :-)

Skrevet

Jøss, finnest det et slik middel? Kjøpte du det på helsekost? Bruker du ullsokker til vanlig?

Skrevet

Oysann. Det hørtes alvorlig ut. Jeg bør kanskje slutte å bruke de. Har brukt dem ca. 1 år.

Ja, fordelen er at du ikke får blodpropp da :o)

Skrevet

Myten om at naturmidler er uskadelige, lever fortsatt videre, selv om legemiddelindustrien dumper de fleste virksomme naturmidler pga at de er giftige. Haileveroljen drepte 7 personer før det ble oppdaget at den var kreftfremkallende.

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

men så lenge jeg er ung og ellers frisk, uten høyt blodtrykk så skulle det vel ikke være noe farlig å ta dette? Hvis det virkelig var et farlig produkt så hadde de vel ikke hatt lov til å selge det? Eller så hadde det stått en advarsel på esken?

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

Jøss, finnest det et slik middel? Kjøpte du det på helsekost? Bruker du ullsokker til vanlig?

til vanlig har jeg brukt to par ullsokker+fotbad

kjøpte det på helsekost

Skrevet

til vanlig har jeg brukt to par ullsokker+fotbad

kjøpte det på helsekost

å nå kan du bruke bare et lag med sokker?

Skrevet

Ja, fordelen er at du ikke får blodpropp da :o)

Ja, der sier du noe :-) De er jo bra for hukommelsen og den trenger jeg.

En blir jo veldig usikker på hva man kan spise og ikke spise. Det som var greitt i går er blitt farlig i dag. Røyken min er det kanskje værre med.

Gjest iiiiiskalde føtter
Skrevet

å nå kan du bruke bare et lag med sokker?

ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...