Gå til innhold

Dols homsepatrulje

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

God ide.

Ikveld er det vine- og dolekveld!

*s*

Nå har jeg tatt gulvet, skal sløve på sofaen og flire av de som tror de kan synge (fy så slem jeg er...)

Så blir det vin og doling. Må bare bestemme meg om jeg har lyst på rød eller hvit. Sukk så mange vanskelige valg her i livet ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Nå har jeg tatt gulvet, skal sløve på sofaen og flire av de som tror de kan synge (fy så slem jeg er...)

Så blir det vin og doling. Må bare bestemme meg om jeg har lyst på rød eller hvit. Sukk så mange vanskelige valg her i livet ;-)

Nå har 6åringen og jeg sittet og sett på idol, og hylt av latter. Ganske morsomt egentlig.

"Jeg har fire lenestoler" var kongehiten. Det har vi ledd av siden den ble sunget, og det var ei skikkelig fjollehøne som nettopp la seg for å sove.

Nå skal jeg hente meg vin, så doler jeg litt , etterpå blir det vel Først&Sist kanskje.

:-)

Støvsuge får jeg gjøre imorgen ;-P

Gjest Shira12
Skrevet

Nå har 6åringen og jeg sittet og sett på idol, og hylt av latter. Ganske morsomt egentlig.

"Jeg har fire lenestoler" var kongehiten. Det har vi ledd av siden den ble sunget, og det var ei skikkelig fjollehøne som nettopp la seg for å sove.

Nå skal jeg hente meg vin, så doler jeg litt , etterpå blir det vel Først&Sist kanskje.

:-)

Støvsuge får jeg gjøre imorgen ;-P

Flirte for meg selv jeg også. Hun i den såkalte desinerkjolen var bra spesiell.

Jeg skal finne meg ett glass vin og begynne og pakke ned fra bokhylla mi, så blir det doling etterpå, bare innom en snartur nå for og sjekke ståa.

Skrevet

Flirte for meg selv jeg også. Hun i den såkalte desinerkjolen var bra spesiell.

Jeg skal finne meg ett glass vin og begynne og pakke ned fra bokhylla mi, så blir det doling etterpå, bare innom en snartur nå for og sjekke ståa.

Har nesten tømt første glass nå. Men det er mer der det kommer fra ;-P

Og imorgen skal jeg ut!

Dette blir en kongebra helg. *s*

Gjest Shira12
Skrevet

Har nesten tømt første glass nå. Men det er mer der det kommer fra ;-P

Og imorgen skal jeg ut!

Dette blir en kongebra helg. *s*

Hørtes bra ut :o)

Jeg skal ut neste helg, og da blir det vorspiel i nytt hus! *gleder meg*

Skrevet

Hørtes bra ut :o)

Jeg skal ut neste helg, og da blir det vorspiel i nytt hus! *gleder meg*

Vorspielet er jo best da. Selv om jeg elsker å danse så lenge de har åpent på byn også, så er det som regel på vorspiel at de beste timene er. :-)

Du får danse masse neste helg du da!

Ingenting er som å danse bort natta. *s*

Annonse

hare1365380455
Skrevet

:o)

Tenker at han hadde vært søt der han gikk og viftet med veska si.

:D Morsomt!

Gjest Shira12
Skrevet

Vorspielet er jo best da. Selv om jeg elsker å danse så lenge de har åpent på byn også, så er det som regel på vorspiel at de beste timene er. :-)

Du får danse masse neste helg du da!

Ingenting er som å danse bort natta. *s*

Jeg liker vorspiel!

Liker godt og danse også! Kommer litt an på hvor vi går, men er det diskotek klarer jeg bare ikke og sitte i ro, det er jo så moro!

Du får ha en super kveld i morgen. Jeg skal bruke dagen på og vaske ned stua og kjøkkenet i det nye huset.

Får heldigvis hjelp fra svigermor, hun er mye mer effektiv enn meg ;-)

hare1365380455
Skrevet

God ide.

Ikveld er det vine- og dolekveld!

*s*

*skåler med julebrus!*

Gjest Shira12
Skrevet

:D Morsomt!

Jeg ser det for meg, og om noen spør hva han har i veska, så drar han frem skjortene og sier, var de ikke lekre?!?

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser det for meg, og om noen spør hva han har i veska, så drar han frem skjortene og sier, var de ikke lekre?!?

Nå leste jeg nettopp nede her hvorfor du skrev om skjorter... Hihi:D

Gjest Shira12
Skrevet

Nå leste jeg nettopp nede her hvorfor du skrev om skjorter... Hihi:D

Må nesten ha fått med seg tråden til SDD til og skjønne poenget ja :o)

Skrevet

Jeg har hår der nå. Men i sommer tok jeg det. Det var artig.

Får litt kick av shaving. :)

:-D

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Må nesten ha fått med seg tråden til SDD til og skjønne poenget ja :o)

Men det var en morsom tanke også før jeg så det..:)

Skrevet

Neida, jeg lover.

Ingen Becham-takter over meg, nei!

Flink gutt =)

Gjest Shira12
Skrevet

Men det var en morsom tanke også før jeg så det..:)

Sant det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...