Gjest hvor er den? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Mobilen min ringer og ringer og jeg finner den ikke. Løper frem og tilbake som en tulling. Plutselig hører jeg den svakt og så sterkt og så svakt igjen, men ikke søren om jeg klarer å spore den opp. Plagsomt!! 0 Siter
tonie Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg pleier å gjøre på denne måten: jeg bærer rundt på cd-spilleren samtidig som jeg ringer til mobilen. Den blir forstyrra, og begynner å skurre fælt når den kommer for nær mobilen. Kanskje litt tungvint, men det funker, hehe... 0 Siter
Gjest hvor er den? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Ungen hadde lagt den under sofaen. Stønn!! så bortkastet tid å holde på med dette 0 Siter
Gjest Hvor er den? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg pleier å gjøre på denne måten: jeg bærer rundt på cd-spilleren samtidig som jeg ringer til mobilen. Den blir forstyrra, og begynner å skurre fælt når den kommer for nær mobilen. Kanskje litt tungvint, men det funker, hehe... Det var smart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.