Gå til innhold

Har arbeidslyst tatt helg mon tro...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde så mange planer for helga, skulle starte friskt allerede idag med og rense ett skifergulv.

Men hva gjør jeg sålangt? Jo drikker kaffe og doler.

Skal jeg dra meg selv opp av stolen og ut i huset, eller skal jeg ta peiling på sofaen...

Tror grunnen til at jeg ikke er kommet i gang er at jeg ikke har snøring på hvordan man renser ett skifergulv. Nesten så jeg angrer på at jeg har valgt så mye skifer i huset.

Uansett må jeg drikke opp kaffekoppen min, så jeg har enda noen minutter betenkningstid.

Spark meg gjerne i gang om du føler for det!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har tatt helgevasken idag, så jeg er såre fornøyd. Mitt tips er dagen før å skrive ned når klokka du skal gjøre ditt og datt. Min liste så omtrent sånn ut:

9-10: Vaske på loftet

10-11: Vaske på stua

11-12: Spise og leke med lillebolla

12-13: Vaske på kjøkkenet

De gangene jeg fikk ekstra tid til overs, titta jeg enten innom "svar-til-meg" på DOL eller lekte med Lillebolla ;-)

Med en sånn liste får du fart på sakene og det er moro å forsøke å holde tiden!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har tatt helgevasken idag, så jeg er såre fornøyd. Mitt tips er dagen før å skrive ned når klokka du skal gjøre ditt og datt. Min liste så omtrent sånn ut:

9-10: Vaske på loftet

10-11: Vaske på stua

11-12: Spise og leke med lillebolla

12-13: Vaske på kjøkkenet

De gangene jeg fikk ekstra tid til overs, titta jeg enten innom "svar-til-meg" på DOL eller lekte med Lillebolla ;-)

Med en sånn liste får du fart på sakene og det er moro å forsøke å holde tiden!

Hm, kanskje jeg burde lage meg en slik liste til i morgen, da må jeg vaske ned stua og kjøkkenet i det nye huset, nærmer seg flyttedato med stormskritt her.

Men siden du er ferdig med din vask, lyst og komme på besøk til meg og demostrere denne listen din *smile veldig pent*

Skrevet

Hm, kanskje jeg burde lage meg en slik liste til i morgen, da må jeg vaske ned stua og kjøkkenet i det nye huset, nærmer seg flyttedato med stormskritt her.

Men siden du er ferdig med din vask, lyst og komme på besøk til meg og demostrere denne listen din *smile veldig pent*

Pent smil du har, men jeg tror nok desverre helga er full av program. Den lista klarer du såå fint skjønner du, så så..Dette skal nok gå så bra ;-)

*sender inspirerende arbeidsvibber til shira12*

Gjest Shira12
Skrevet

Pent smil du har, men jeg tror nok desverre helga er full av program. Den lista klarer du såå fint skjønner du, så så..Dette skal nok gå så bra ;-)

*sender inspirerende arbeidsvibber til shira12*

Var verdt ett forsøk :o)

Jeg har faktisk tatt det skifergulvet nå, ikke det att det hjelpte med den rensen, det er like mye mose på gulvet enda :-/ Men jeg har iallefall gjort det!

Skrevet

Var verdt ett forsøk :o)

Jeg har faktisk tatt det skifergulvet nå, ikke det att det hjelpte med den rensen, det er like mye mose på gulvet enda :-/ Men jeg har iallefall gjort det!

Flink jente :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...