Gå til innhold

tran

Gjest Vil, men skjønner ikke bæra

Anbefalte innlegg

Gjest Vil, men skjønner ikke bæra
Skrevet

I og med at jeg har startet et nytt og bedre liv for meg selv, vil jeg også begynne med tran! Men i flytende form går den ikke ned, så jeg må ha trankapsler. Men det var jo så mange forskjellige på butikken?! Hva er vanlige trankapsler? Kan jeg bare kjøpe det billigste, er det det samme?

Fortsetter under...

Skrevet

Helt vanlig Møllers trankapsler funker hvertfall. Kjøpes i dagligvare. PS anbefales ikke sammen med varm te... da gulper hvertfall jeg tran lenge etterpå. BLÆRHG

Gjest lykke til med transtart
Skrevet

Jeg tar tran med sintronsmak, og sørger for å spise litt etterpå. Har aldri problem med gulping/raping etter dette. Før da jeg tok tran uten smak, fikk jeg denne gulpingen. Trankapsler er vel og bra, men du må ta flere og blir fort dyrere enn å kjøpe ei flaske tran som er svært drøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...