Gjest Vil, men skjønner ikke bæra Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 I og med at jeg har startet et nytt og bedre liv for meg selv, vil jeg også begynne med tran! Men i flytende form går den ikke ned, så jeg må ha trankapsler. Men det var jo så mange forskjellige på butikken?! Hva er vanlige trankapsler? Kan jeg bare kjøpe det billigste, er det det samme? 0 Siter
citygirl Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Helt vanlig Møllers trankapsler funker hvertfall. Kjøpes i dagligvare. PS anbefales ikke sammen med varm te... da gulper hvertfall jeg tran lenge etterpå. BLÆRHG 0 Siter
Gjest lykke til med transtart Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg tar tran med sintronsmak, og sørger for å spise litt etterpå. Har aldri problem med gulping/raping etter dette. Før da jeg tok tran uten smak, fikk jeg denne gulpingen. Trankapsler er vel og bra, men du må ta flere og blir fort dyrere enn å kjøpe ei flaske tran som er svært drøy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.