Gå til innhold

MSN'en min virker ikke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare den gamle trøtte øverst i exploreren her - - den sier jo ikke fra når jeg får mail heller - - som om DET er noe som skjer - - men, er det noe feil med MSN eller? - jeg har den 7,5-versjonen og nå har jeg kjørt reparasjon av den og all ting - men den vil ikke logge på.

HÆlvete heiller.

Skrevet

Min funker.

Kjørt reparasjon? Det er noe virusgreier ute og går da, det er ikke det du har kjørt? At den bare har lurt deg til å tro at det var noe annet?

Skrevet

Min funker.

Kjørt reparasjon? Det er noe virusgreier ute og går da, det er ikke det du har kjørt? At den bare har lurt deg til å tro at det var noe annet?

Grøss - ikke si sånn - har helt ny pc. Jeg skal jaggu slette den og laste ned en ny. Mente det var den 8.0 som var virus?

hare1365380455
Skrevet

Du har ikke lastet ned den 8.0 eller den som skal ha virus?

Skru av pc'en og logg deg på igjen. Håper du får fikset det! Ta deg et glass rødvin og gå til innsats!

hare1365380455
Skrevet

Grøss - ikke si sånn - har helt ny pc. Jeg skal jaggu slette den og laste ned en ny. Mente det var den 8.0 som var virus?

8.0 er visst virus.

Skrevet

Jeg aner ikke.

Gjest Shira12
Skrevet

Mine funker. Logget meg akkurat av den private og på Shira Msnèn, den virket også.

Kan jo få abstinenser av slike ting! Jeg blir jo frustret på dine vegne her jeg sitter jo.

Skrevet

Mine funker. Logget meg akkurat av den private og på Shira Msnèn, den virket også.

Kan jo få abstinenser av slike ting! Jeg blir jo frustret på dine vegne her jeg sitter jo.

Hater sånt jeg ikke skjønner -. jeg slettet den og lastet den ned på nytt. Men den er like rar. Den ligger der og lar meg ikke skrive inn adressen engang - når man drar pilen over vinduet så blir pila borte "bak" vinduet på en måte - så skriver man -og plutselig så står det man har skrevet der - og så logger man på - og PING - så får man sånn melding om at tjenesten er utilgjengelig. Fanken. Det går jo fra Web-løsning og den gamle....(/#"%¤("/%¤"(/%¤

Det er jo fredag den 13.

Gjest Shira12
Skrevet

Hater sånt jeg ikke skjønner -. jeg slettet den og lastet den ned på nytt. Men den er like rar. Den ligger der og lar meg ikke skrive inn adressen engang - når man drar pilen over vinduet så blir pila borte "bak" vinduet på en måte - så skriver man -og plutselig så står det man har skrevet der - og så logger man på - og PING - så får man sånn melding om at tjenesten er utilgjengelig. Fanken. Det går jo fra Web-løsning og den gamle....(/#"%¤("/%¤"(/%¤

Det er jo fredag den 13.

Du får prøve etter midnatt, kanskje det funker da. Skal ikke spøke med fredag den 13. ;-)

Jeg er ikke ekspert på slike ting, derfor blir jeg enda mer forbanna når det ikke funker.

Skrevet

Du får prøve etter midnatt, kanskje det funker da. Skal ikke spøke med fredag den 13. ;-)

Jeg er ikke ekspert på slike ting, derfor blir jeg enda mer forbanna når det ikke funker.

Samma her!

Gjest Shira12
Skrevet

Samma her!

Fredag den 13 ja... Det er sikkert det som er grunnen til at jeg ikke fikk rent det forbanna skifergulvet mitt da!

Greitt og ha noe og skylde på :-)

Skrevet

Er dato og klokkeslett på din pc rett innstilt?

*sjekker* ja?

Skrevet

*sjekker* ja?

Ingen firewall som plutselig har bestemt seg for å blokkere den?

Har du prøvd å restarte maskinen? :P

Skrevet

må sjekke det også :)

Skrevet

Jeg blir så forbanna - ingenting virker - satan...du får kjøre deg en tur en dag...:)

Skrevet

Jeg blir så forbanna - ingenting virker - satan...du får kjøre deg en tur en dag...:)

Mystisk. Hihi. Det blir sykle i så fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...