Gå til innhold

se hva som skjer om du drikker hver dag en liten stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss. Jeg vet at alkohol gjør mye med folk, men ikke at det bleker hår og fjerner fregner.

flatbanker1365380940
Skrevet

Dette må da være juks, og hvilket lys du tar bilder i betyr mye for resultatet.

Jeg kan se ut som både 20 og 60 år på samme dag! ;)

Skrevet

Jøss. Jeg vet at alkohol gjør mye med folk, men ikke at det bleker hår og fjerner fregner.

...eller får tenner som har annerledes stilling? ;)

Skrevet

Hehe, ikke minst.

Gjest det er tilfelle
Skrevet

Dette er faktisk tilfelle. Jeg bor i England og så intervju av henne, og selv om hu vil komme tilbake til sin normale form og utseende så var det slik hun så ut etter 30 dager med binch drikking.

Og det er slik mange jenter her drikker, noe som er veldig alarmerende for dem det gjelder og samfunnet generelt.

Skrevet

Faktisk er tennene en av de tingene som får lide for høyt alkoholforbruk. Mange alkoholikere mister tennene i mer eller mindre grad.

"............................................."

Skrevet

Faktisk er tennene en av de tingene som får lide for høyt alkoholforbruk. Mange alkoholikere mister tennene i mer eller mindre grad.

Bare se på Shane McGowan.. *grøss*

Men noe sier meg at tanntråd og fluorskylling heller ikke akkurat er prioriterte ritualer ;-)

Skrevet

Bare se på Shane McGowan.. *grøss*

Men noe sier meg at tanntråd og fluorskylling heller ikke akkurat er prioriterte ritualer ;-)

Det er nok også et poeng at slikt blir nedvurdert, ja :-)

Men langvarig alkoholmisbruk har en del spesielle bivirkninger, i tillegg til å drepe urimelig mange hjerneceller etterhvert. Som f.eks at følelsen under fotsålene blir mindre, og man får en noe "spesiell" gange.

"............................................"

Skrevet

Dette er faktisk tilfelle. Jeg bor i England og så intervju av henne, og selv om hu vil komme tilbake til sin normale form og utseende så var det slik hun så ut etter 30 dager med binch drikking.

Og det er slik mange jenter her drikker, noe som er veldig alarmerende for dem det gjelder og samfunnet generelt.

Men kjære vene, de trenger jo ikke å smøre et tykt lag med en altfor mørk foundation og bleke håret hennes uten oppfølging slik at det får ettervekst, og legge det i en feit, ekkel sideskillimitasjon - bare for å få henne til å se ut som ei sliten hore. Da mister de jo all troverdighet uansett.

Skrevet

Det er nå så, men de to tannsettene vi ser bilde av her, er ikke fra samme person. Sånn er det med den saken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...