Gjest herald sun Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,5478,17754159%5E663,00.html 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jøss. Jeg vet at alkohol gjør mye med folk, men ikke at det bleker hår og fjerner fregner. 0 Siter
flatbanker1365380940 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Dette må da være juks, og hvilket lys du tar bilder i betyr mye for resultatet. Jeg kan se ut som både 20 og 60 år på samme dag! 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jøss. Jeg vet at alkohol gjør mye med folk, men ikke at det bleker hår og fjerner fregner. ...eller får tenner som har annerledes stilling? 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 ...eller får tenner som har annerledes stilling? Hehe, ikke minst. 0 Siter
Gjest det er tilfelle Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Dette er faktisk tilfelle. Jeg bor i England og så intervju av henne, og selv om hu vil komme tilbake til sin normale form og utseende så var det slik hun så ut etter 30 dager med binch drikking. Og det er slik mange jenter her drikker, noe som er veldig alarmerende for dem det gjelder og samfunnet generelt. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 ...eller får tenner som har annerledes stilling? Faktisk er tennene en av de tingene som får lide for høyt alkoholforbruk. Mange alkoholikere mister tennene i mer eller mindre grad. "............................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Faktisk er tennene en av de tingene som får lide for høyt alkoholforbruk. Mange alkoholikere mister tennene i mer eller mindre grad. "............................................." Bare se på Shane McGowan.. *grøss* Men noe sier meg at tanntråd og fluorskylling heller ikke akkurat er prioriterte ritualer ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Bare se på Shane McGowan.. *grøss* Men noe sier meg at tanntråd og fluorskylling heller ikke akkurat er prioriterte ritualer ;-) Det er nok også et poeng at slikt blir nedvurdert, ja :-) Men langvarig alkoholmisbruk har en del spesielle bivirkninger, i tillegg til å drepe urimelig mange hjerneceller etterhvert. Som f.eks at følelsen under fotsålene blir mindre, og man får en noe "spesiell" gange. "............................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Dette er faktisk tilfelle. Jeg bor i England og så intervju av henne, og selv om hu vil komme tilbake til sin normale form og utseende så var det slik hun så ut etter 30 dager med binch drikking. Og det er slik mange jenter her drikker, noe som er veldig alarmerende for dem det gjelder og samfunnet generelt. Men kjære vene, de trenger jo ikke å smøre et tykt lag med en altfor mørk foundation og bleke håret hennes uten oppfølging slik at det får ettervekst, og legge det i en feit, ekkel sideskillimitasjon - bare for å få henne til å se ut som ei sliten hore. Da mister de jo all troverdighet uansett. 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Faktisk er tennene en av de tingene som får lide for høyt alkoholforbruk. Mange alkoholikere mister tennene i mer eller mindre grad. "............................................." Det er nå så, men de to tannsettene vi ser bilde av her, er ikke fra samme person. Sånn er det med den saken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.