Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet!!! 11-åringer bør definitivt være i seng på den tiden. Du gjorde det helt riktig.

Takk for det. Samvittigheten gnager ikke i dag ;o)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• jubalong70

4

• flisa

3

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk for det. Samvittigheten gnager ikke i dag ;o)

Det er bra!!!

Synes det er rart at foreldrene lar ham få være ute så sent, jeg.

Skrevet

Hvis han var alene hjemme så sent på kvelden, så hadde jeg latt han overnatte.. Hadde ihvertfall ikke sendt han hjem!

Skrevet

Klart du skal sende han hjem. Han bør jo lære at man ikke besøker andre på denne tiden på døgnet?

Uansett skal du vel ikke la minstemann stå opp igjen?

Av og til lurer jeg på om noen foreldre gjør alt for og bli kvitt ungene sine. Merker jeg blir mer og mer overraska over ting.

Jammen, han var jo alene hjemme.. Er virkelig foreldre så egoistiske at de tenker kun på sine egne barn?

Skrevet

Det er bra!!!

Synes det er rart at foreldrene lar ham få være ute så sent, jeg.

Jeg tror ikke de har noen grenser på ham jeg og hvis han gjør eller sier noe de ikke liker så får han juling.

Tydeligvis ingen som bryr seg, jeg har ringt barnevernet tidligere og de bare lo og jeg var ikke anonym engang.

Skrevet

Hvis han var alene hjemme så sent på kvelden, så hadde jeg latt han overnatte.. Hadde ihvertfall ikke sendt han hjem!

Men han er vanskelig, jeg var sliten og ville at minstemann skulle sove, Jeg har mer enn nok for tida

Annonse

Skrevet

Jeg tror ikke de har noen grenser på ham jeg og hvis han gjør eller sier noe de ikke liker så får han juling.

Tydeligvis ingen som bryr seg, jeg har ringt barnevernet tidligere og de bare lo og jeg var ikke anonym engang.

Bare lo de??? Det er det værste jeg har hørt!

Hmmmm, hvordan skal det gå med verden?

Skrevet

Bare lo de??? Det er det værste jeg har hørt!

Hmmmm, hvordan skal det gå med verden?

Det er mange unger å ta vare på og de er nok underbemannet og tar kun virkelig omsorgssvikt alvorlig. Og det er ikke det samme som omsorgssvikt her på dol altså :o)

Skrevet

Jammen, han var jo alene hjemme.. Er virkelig foreldre så egoistiske at de tenker kun på sine egne barn?

Jeg har ikke overskudd til å ta alle forsømte unger under mine vinger som bor rundt her. Det får holde at de får komme inn ellers på døgnet og ikke når min egen sover.

Men hadde jeg ikke brydd meg, hadde jeg ikke skrevet det her på dol,

Skrevet

Det er mange unger å ta vare på og de er nok underbemannet og tar kun virkelig omsorgssvikt alvorlig. Og det er ikke det samme som omsorgssvikt her på dol altså :o)

He, he - nei du sier vel noe der.

fei1365380229
Skrevet

Men han er vanskelig, jeg var sliten og ville at minstemann skulle sove, Jeg har mer enn nok for tida

Selvfølgelig kan du ikke ta inn en 11-åring som kommer kl. 23 om kvelden. Uansvarlige foreldre. Det er greit at vi skal ta ansvar, men først og fremst må man kunne ta ansvar for seg selv og sitt og du er syk og har ingenting å ha dårlig samvittighet for.

Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke ta inn en 11-åring som kommer kl. 23 om kvelden. Uansvarlige foreldre. Det er greit at vi skal ta ansvar, men først og fremst må man kunne ta ansvar for seg selv og sitt og du er syk og har ingenting å ha dårlig samvittighet for.

Takk. Jeg blir glad for upbacking for jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg sa nei.

Gjest EllaMya
Skrevet

Ser mange her støtter deg. Men ærlig talt.. Når en 11-åring kommer til deg og sier at han ikke vil være hjemme fordi han er alene, sender man han ikke bare tilbake!! Kanskje er han redd? Hadde aldri hatt samvittighet til det, uansett hvor sliten jeg hadde vært. Nå bekrefter du jo bare for ham at noe hjelp fra voksne, kan man ikke regne med.

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Takk. Jeg blir glad for upbacking for jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg sa nei.

Jeg har blitt flinkere og flinkere til å kutte den dårlige samvittigheten. Jeg holder mine regler og ferdig med det.

Har jeg overskudd så kan jeg selvfølgelig ta meg litt av andre unger som ikke har det så godt, men akkurat nå har jeg dessverre ikke det og da må jeg faktisk tenke på meg selv og mine egne unger.

Så kutt den dårlige samvittigheten for den er det noen helt andre som burde ha :)

Gjest Shira12
Skrevet

Tror ikke Dorthe er egoistisk!

Og er man kronisk syk, så er man av og til så nedkjørt at man knapt orker noe som helst.

Hun kan ikke stille opp i det uendelige heller.

Og dette var jo en gutt som ikke var enkel og ha på besøk.

Av og til må man være egoistisk for sin egen skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...