Gå til innhold

Litt sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrudd møbel i hele dag, og har hørt på tv, med et halvt øre.

Plutselig hørte jeg, langt der bak: "Ari og Martha går hver sin vei".

Vel, ved nøyere konsentrasjon fikk jeg se det igjen, og det viser seg at jeg har missforstått.

Det hele utspant seg i en Se og Hør reklame. Og den riktige annonseringen var: "Ari og Martha`s" venner, går hver sin vei. Videre spekuleres det i, "hvem blir det neste paret ut"?

Det skulle ikke tilfeldigvis bli Ari og Martha vel?

Skrevet

Kansje se og hør vet noe vi ikke vet, men ikke tør å smøre det ut i blekka si?

Ari er da så overfladisk og på vidda at det ikke går an å leve med han i lengden?

Forresten, når jeg hørte den reklamen minnet det meg om denne sangen: All my friends are dead...(skrives det sånn? gidder ikke sjekke) ;)

Skrevet

Ari er da så overfladisk og på vidda at det ikke går an å leve med han i lengden?

Forresten, når jeg hørte den reklamen minnet det meg om denne sangen: All my friends are dead...(skrives det sånn? gidder ikke sjekke) ;)

Det samme tenkte jeg også. Anonyme kilder har hvisket Redaksjonen i Se og Hør, noe i øret.

Det forundrer meg iallfall lite, om den dagen de kommer til å gå fra hverandre, er nært forestående.

Bryr meg ikke om skriveleifa dine, så lenge jeg skjønner hva du mener;)

Skrevet

Klart de kommer til å gå fra hverandre. Slike heftige forelskelser mellom folk som egentlig er veldig forskjellige varer sjelden livet ut. De varer til de to har fått maksimalt ut av hverandre.

Skrevet

Det samme tenkte jeg også. Anonyme kilder har hvisket Redaksjonen i Se og Hør, noe i øret.

Det forundrer meg iallfall lite, om den dagen de kommer til å gå fra hverandre, er nært forestående.

Bryr meg ikke om skriveleifa dine, så lenge jeg skjønner hva du mener;)

Mærtaberta har nok bein i nesa (og penger) nok til å oppdra ungene selv hun. Å drasse på Ari må da være som å ha en ekstra unge.

Det vil ikke ta lang tid før hun har fått nok av nykkene hans, og sugerøret til kongefamiliens pengebinge blir klippet av, stakkars prins Ari ;)

Skrevet

Klart de kommer til å gå fra hverandre. Slike heftige forelskelser mellom folk som egentlig er veldig forskjellige varer sjelden livet ut. De varer til de to har fått maksimalt ut av hverandre.

Det har jeg tenkt på og *sladre*, at Ari og hun er så himla forskjellig på alle vis.

Når de har brukt opp hverandre og hun faller ned fra den rosa skyen og ned på landejorda, da setter hun strek. Men det kan ta et par år...

Skrevet

Mærtaberta har nok bein i nesa (og penger) nok til å oppdra ungene selv hun. Å drasse på Ari må da være som å ha en ekstra unge.

Det vil ikke ta lang tid før hun har fått nok av nykkene hans, og sugerøret til kongefamiliens pengebinge blir klippet av, stakkars prins Ari ;)

Si meg, kjenner du disse folka personlig, siden du vet så mye om dem?

Gjest fortsatt uten nick
Skrevet

hehe.. Du har så rett så rett... Jeg jobber ikke i se og hør, men jeg vet fra relativt sikre kilder at ari har vært utro. Han ble nemlig fersket, MEN, grunnen til at dette ikke har kommet ut i media er for å skåne kongefamilien. Se og hør vet det nok, men kan ikke skrive det uten håndfaste bevis....

Sannheten kommer alltid frem, det vil den nok før eller siden i dette tilfellet også gjøre..

Gjest Mossing
Skrevet

Se og Hør kommer til å "produsere" skilsmissen mellom Märtha og Ari.

De lukter blod nå, og da er de ikke til å stoppe.

Skrevet

Se og Hør kommer til å "produsere" skilsmissen mellom Märtha og Ari.

De lukter blod nå, og da er de ikke til å stoppe.

*ler*

klør meg i skjegget

Skrevet

hehe.. Du har så rett så rett... Jeg jobber ikke i se og hør, men jeg vet fra relativt sikre kilder at ari har vært utro. Han ble nemlig fersket, MEN, grunnen til at dette ikke har kommet ut i media er for å skåne kongefamilien. Se og hør vet det nok, men kan ikke skrive det uten håndfaste bevis....

Sannheten kommer alltid frem, det vil den nok før eller siden i dette tilfellet også gjøre..

Så du 'vet nesten' at Aripari har vært utro? 'Relativt sikre kilder'? Hihi. Er du ansatt i VG kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...