Gå til innhold

ehm..føler meg ødelagt nedentil...

Anbefalte innlegg

Gjest misformet.....

jeg har et problem som plager meg veldig...

Jeg har ikke noen kjæreste , og har heller ikke hatt det siden jeg gikk gravid med barnet mitt.. Etter fødselen har jeg ikke vært noe flink til å ta knipeøvelser..

Men nå i det siste har jeg skjerpa meg men virker på en måte som det ikke funker..

(beklager detaljene) men ytterst i kjeden virker det som om musklene har blitt sterkere, men ikke lenger oppe.. er omtrent umulig å bruke tampong pga dette.. føler jeg er totalt ødelagt. Kan det være noen muslker eller noe som er ødelagt?

Virker som livmora bare henger der.. når jeg sitter på toalettet og f eks prøver ta en tampong inn, så er livmora ikke noe særlig langt fra inngangen.. og det virker som om ikke musklene lenger opp i skjeden ikke funker...

kommer aldri til å våge ha sex igjen...

og tør heller ikke gå til lege.. for gu takler jeg ikke...

er det andre som har hatt det slik? Vil det hjelpe med knipemuskler om jeg gir det litt mer tid? og trener enda mer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214067-ehmf%C3%B8ler-meg-%C3%B8delagt-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...den evige natteravn...

Jeg tenkte nedsunken livmor da jeg leste innlegget ditt, men det tyder jo på at du er relativt ung og dette trodde jeg var noe som kom med alderen...

Synes du skal ta mot til deg og oppsøke lege. De er jo der nettopp for at vi skal kunne få svar og hjelp på ting vi lurer på.

Jeg tenkte nedsunken livmor da jeg leste innlegget ditt, men det tyder jo på at du er relativt ung og dette trodde jeg var noe som kom med alderen...

Synes du skal ta mot til deg og oppsøke lege. De er jo der nettopp for at vi skal kunne få svar og hjelp på ting vi lurer på.

Akkurat sånn har jeg det også. Jeg har bakoverbøyd livmor. Oppdaget dette første gang i 15-årsalderen! Nå nærmer jeg meg førti. Har vært hos utallige leger men får bare høre at dette er da ikke noe. De klarer jo ikke kjenne ordentlig for det gjør så vondt at jeg kniper igjen og da trekkes den oppover.Husker jeg trodde det var en kreftsvulst første gang jeg oppdaget det og var livredd.

En biopat sa til meg at hadde jeg fått dette i orden hadde jeg sluppet alle øvrige plager med magen. Han mente bindevevet i kroppen min også var for slapt. Slet veldig med forstoppelse og da var det ekstra ille. Han mente at da bindevevet var for slapt presset organene på hverandre og livmoren ble presset ned. Dette har ødelagt veldig mye for seksuallivet mitt og har generelt hatt voldsomme magesmerter. jeg vet aldri når jeg får smerter. Blir ikke bedre av at livmor er bakoverbøyd heller.

For meg endte det med at jeg nærest sluttet å spise for når magen ikke fungerte følte jeg at livmoren var på vei ut. 1 cm fra åpnmingen kan da ikke være normalt. Men det er ikke sånn bestandig, men oftere enn sjeldent. Da jeg var gravid ble det bedre.

Hvis det plager deg mye ville jeg tatt kontakt med lege og få det undersøkt.

Knipeøvelser hjelper noe, men for min del skulle jeg gjerne fått dette opert på plass. Legene er av annen oppfatning dessverre.

jaja dette ble en lang historie herfra. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...