Gå til innhold

Kvittering når du tanker med kort?

Anbefalte innlegg

Gjest ex-shell-kunde
Skrevet

Jeg tanket med kort i går, som vanlig tok jeg ikke kvittering. Det angrer jeg på nå, har blitt oppringt flere ganger fra bensinstasjonen som påstår at kortet mitt ikke var belastet. I nettbanken ser jeg at jeg er belastet for dette.

Burde ikke bensinstasjonen vente til de får sjekket kontoen sin før de begynner å plage kundene på den måten, og ringer så mange ganger enda jeg har sagt at beløpet er belastet min konto?

Gjett hvor jeg aldri mer skal fylle tanken?

Gjest ex-shell-kunde
Skrevet

Kan du ikke bare skrive ut det fra nettbanken da?

Joda, jeg bekymrer meg ikke for det, jeg har betalt og skal levere utskrift fra nettbanken. Det jeg reagerer på er at jeg som kunde må gjøre alt dette når de like enkelt kunne kontrollert i sin bank før de begynte å plage meg som ikke har gjort noe annet enn å fylle tanken der. Når jeg får så enkelt tilgang til min nettkono må vel de som en stor bedrift ha like lett tilgang?

Skrevet

Jeg tanker som regel alltid på en selvbetjeningsstasjon (er 30-60 øre billigere pr l). Har aldri opplevd noe trøbbel med tankingen, men noen ganger med å få kvittering. Synes det er greit å ha kvitteringen, selv om jeg ikke sparer så lenge på den. Dessuten en fordel å se hvor mange liter en har fylt, når bensinmåleren fjusker en gang i blant....

Skrevet

Dette er som en helt vanlig purring på en faktura de ikke kan se er betalt. Derfor er det ikke annet å gjøre enn å ta en bankutskrift og levere så er du ferdig med hele saken.

Skrevet

Jeg tar alltid med kvitteringen når jeg fyller på kortautomater, for da innbiller jeg meg at det iallefall er bombesikkert at nestemann ikke tanker på mitt kort han også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...