Gjest Timari (blond i dag) Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 kjøpte en stiftemaskin i går og den fungerer ikke. er det sånn at jeg må kjøpe med noen stifter i tilegg og legge inn i stifteren eller er det allerede noe der? Og når jeg ba om råd ang stifter på bokhandelen hvorfor sa de ikke at jeg måtte kjøpe noe ekstra da? Er det innlysende? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hehe, du må jo sjekke at det er stifter i den. Skal mye til for at det er det når du kjøper den. Uansett så må du jo lære deg å etterfylle med stifter. Det er enkelt å etterfylle, så det finner du nok ut av. 0 Siter
libra Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Har du åpna den og sett etter om det er stifter i den? 0 Siter
Gjest Timari (blond i dag) Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Har du åpna den og sett etter om det er stifter i den? ser ikke ut som om det er noen stifter i den nei, 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ja, det er innlysende at man må kjøpe stifter når man kjøper en stiftemaskin... Til ditt forsvar så følger det kanskje med noen få stifter når man kjøper enkelte stiftemaskiner, men ikke alltid. Som du jo har merket. Den vanligste stifte-størrelsen som passer til normalstørrelse stiftemaskin er merket med 24/6. 0 Siter
flisa Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 ser ikke ut som om det er noen stifter i den nei, Det hadde jeg ikke turt å fortelle! lol 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ja, det er innlysende at man må kjøpe stifter når man kjøper en stiftemaskin... Til ditt forsvar så følger det kanskje med noen få stifter når man kjøper enkelte stiftemaskiner, men ikke alltid. Som du jo har merket. Den vanligste stifte-størrelsen som passer til normalstørrelse stiftemaskin er merket med 24/6. ja jeg tenkte at det skulle ligge med noen stifter eller noen få stifter skulle ligge i stifteren, så måtte jeg gå til innkjøp av nye etterhvert rev opp boksen ganske fort så jeg vet ikke om det kan ha ligget noe der, som jeg ikke har sett 0 Siter
keinstein Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Det hadde jeg ikke turt å fortelle! lol Når du har stått i en eller annen bredsortimentbutikk noen år, så blir du sjelden overrasket over hva temmelig distre mennesker kan prestere. Og jeg må dessvere påstå at kvinner er overrepresentert, men kan ikke huske om det er blondiner, dessuten er det ikke sikkert de er ekte blondiner, da jeg sjelden får anledning til å sjekke nøyere. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jeg er veldig forundret over at du skriver et innlegg om det her, _før_ du sjekker om det er stifter i maskinen 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jeg er veldig forundret over at du skriver et innlegg om det her, _før_ du sjekker om det er stifter i maskinen så lenge det ikke går ann å stifte sammen papir så jeg ut i fra at det ikke er stifter i maskinen:P 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 så lenge det ikke går ann å stifte sammen papir så jeg ut i fra at det ikke er stifter i maskinen:P Hehe Fint det løste seg, da 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Stiftemaskiner har stort sett ikke stifter i når du kjøper dem, det må man alltid kjøpe ved siden av. Det er som å kjøpe lampe, og tro at lyspære følger med. Eller å kjøpe kleshengere, og tro at klær følger med, he he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.