Gå til innhold

hvorfor virker ikke stiftemaskinen jeg kjøpte?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari (blond i dag)
Skrevet

kjøpte en stiftemaskin i går og den fungerer ikke.

er det sånn at jeg må kjøpe med noen stifter i tilegg og legge inn i stifteren eller er det allerede noe der?

Og når jeg ba om råd ang stifter på bokhandelen hvorfor sa de ikke at jeg måtte kjøpe noe ekstra da? Er det innlysende?

Skrevet

Hehe, du må jo sjekke at det er stifter i den. Skal mye til for at det er det når du kjøper den.

Uansett så må du jo lære deg å etterfylle med stifter. Det er enkelt å etterfylle, så det finner du nok ut av.

Gjest Timari (blond i dag)
Skrevet

Har du åpna den og sett etter om det er stifter i den?

ser ikke ut som om det er noen stifter i den nei,

Skrevet

Ja, det er innlysende at man må kjøpe stifter når man kjøper en stiftemaskin... Til ditt forsvar så følger det kanskje med noen få stifter når man kjøper enkelte stiftemaskiner, men ikke alltid. Som du jo har merket.

Den vanligste stifte-størrelsen som passer til normalstørrelse stiftemaskin er merket med 24/6.

Skrevet

ser ikke ut som om det er noen stifter i den nei,

Det hadde jeg ikke turt å fortelle! lol

Skrevet

Ja, det er innlysende at man må kjøpe stifter når man kjøper en stiftemaskin... Til ditt forsvar så følger det kanskje med noen få stifter når man kjøper enkelte stiftemaskiner, men ikke alltid. Som du jo har merket.

Den vanligste stifte-størrelsen som passer til normalstørrelse stiftemaskin er merket med 24/6.

ja jeg tenkte at det skulle ligge med noen stifter eller noen få stifter skulle ligge i stifteren, så måtte jeg gå til innkjøp av nye etterhvert

rev opp boksen ganske fort så jeg vet ikke om det kan ha ligget noe der, som jeg ikke har sett

Skrevet

Det hadde jeg ikke turt å fortelle! lol

Når du har stått i en eller annen bredsortimentbutikk noen år, så blir du sjelden overrasket over hva temmelig distre mennesker kan prestere. Og jeg må dessvere påstå at kvinner er overrepresentert, men kan ikke huske om det er blondiner, dessuten er det ikke sikkert de er ekte blondiner, da jeg sjelden får anledning til å sjekke nøyere.

Skrevet

Jeg er veldig forundret over at du skriver et innlegg om det her, _før_ du sjekker om det er stifter i maskinen :P

Skrevet

Jeg er veldig forundret over at du skriver et innlegg om det her, _før_ du sjekker om det er stifter i maskinen :P

så lenge det ikke går ann å stifte sammen papir så jeg ut i fra at det ikke er stifter i maskinen:P

Skrevet

så lenge det ikke går ann å stifte sammen papir så jeg ut i fra at det ikke er stifter i maskinen:P

Hehe :) Fint det løste seg, da ;)

Skrevet

Stiftemaskiner har stort sett ikke stifter i når du kjøper dem, det må man alltid kjøpe ved siden av. Det er som å kjøpe lampe, og tro at lyspære følger med. Eller å kjøpe kleshengere, og tro at klær følger med, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...