DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Minsten vil ha spaghetti til middag, og kjøttdeigen er frossen, og det er jeg dessuten lei av. Dere som har svaret på alt, dere har sikkert også tips til tilbehør/tilbredning av spaghetti utenom bolognesevarianten? 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Minsten? Lillebror, minsten i huset her hjemme. 0 Siter
flowy Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jeg pleier å kjøpe spekeskinke og vanlig kokt skinke som jeg skjærer i strimler. Det blir best med serrano eller parmaskinke. Så kjøper jeg et glass med Toro kremet tomatsaus. Heller varm tomatsaus over spaghetttien og drysser skinke og parmesanost på toppen. Supergodt! 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Jeg pleier å kjøpe spekeskinke og vanlig kokt skinke som jeg skjærer i strimler. Det blir best med serrano eller parmaskinke. Så kjøper jeg et glass med Toro kremet tomatsaus. Heller varm tomatsaus over spaghetttien og drysser skinke og parmesanost på toppen. Supergodt! Ah, hørtes kjempegodt ut, men tror ikke vi har skinke i hus =/ (er uten bil idag) Har en boks bønner i tomatsaus,kan det brukes sammen tror du? Og så har vi rømme, og egg.. =/ 0 Siter
flowy Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ah, hørtes kjempegodt ut, men tror ikke vi har skinke i hus =/ (er uten bil idag) Har en boks bønner i tomatsaus,kan det brukes sammen tror du? Og så har vi rømme, og egg.. =/ Jada.. Varm bønnene og hell dem over spaghettien, krydre med litt basilikum eller noe. Sikkert godt med en klatt rømme og et stekt egg på toppen. Nå ble jeg sulten! 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Jada.. Varm bønnene og hell dem over spaghettien, krydre med litt basilikum eller noe. Sikkert godt med en klatt rømme og et stekt egg på toppen. Nå ble jeg sulten! Tusen takk for hjelpen! =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.