Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten vil ha spaghetti til middag, og kjøttdeigen er frossen, og det er jeg dessuten lei av. Dere som har svaret på alt, dere har sikkert også tips til tilbehør/tilbredning av spaghetti utenom bolognesevarianten?

Skrevet

Minsten?

Lillebror, minsten i huset her hjemme.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe spekeskinke og vanlig kokt skinke som jeg skjærer i strimler. Det blir best med serrano eller parmaskinke. Så kjøper jeg et glass med Toro kremet tomatsaus. Heller varm tomatsaus over spaghetttien og drysser skinke og parmesanost på toppen. Supergodt!

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe spekeskinke og vanlig kokt skinke som jeg skjærer i strimler. Det blir best med serrano eller parmaskinke. Så kjøper jeg et glass med Toro kremet tomatsaus. Heller varm tomatsaus over spaghetttien og drysser skinke og parmesanost på toppen. Supergodt!

Ah, hørtes kjempegodt ut, men tror ikke vi har skinke i hus =/ (er uten bil idag)

Har en boks bønner i tomatsaus,kan det brukes sammen tror du? Og så har vi rømme, og egg.. =/

Skrevet

Ah, hørtes kjempegodt ut, men tror ikke vi har skinke i hus =/ (er uten bil idag)

Har en boks bønner i tomatsaus,kan det brukes sammen tror du? Og så har vi rømme, og egg.. =/

Jada.. Varm bønnene og hell dem over spaghettien, krydre med litt basilikum eller noe. Sikkert godt med en klatt rømme og et stekt egg på toppen. Nå ble jeg sulten!

Skrevet

Jada.. Varm bønnene og hell dem over spaghettien, krydre med litt basilikum eller noe. Sikkert godt med en klatt rømme og et stekt egg på toppen. Nå ble jeg sulten!

Tusen takk for hjelpen! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...