Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

hei!

ja du kan ha med deg en person på egguthenting.(mannen?)

jeg opplevde det ikke så veldig vondt. litt ubehagelig var det, men ikke noen direkte supervond smerte. de er så proffe og flinke! jeg fikk også en valium eller noe annet beroligende på forhånd.

deilig var det jo ikke, men jeg syntes faktisk det var litt spennende! tenk så langt i barne-prosessen du faktisk er kommet når du ligger der og skal hente ut egg!

se positivt på det. smerten er ingeting å bekymre seg for. det er så fort gjort!

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214110-egg-uthenting/#findComment-1569229
Del på andre sider

prøver igjen

hei!

ja du kan ha med deg en person på egguthenting.(mannen?)

jeg opplevde det ikke så veldig vondt. litt ubehagelig var det, men ikke noen direkte supervond smerte. de er så proffe og flinke! jeg fikk også en valium eller noe annet beroligende på forhånd.

deilig var det jo ikke, men jeg syntes faktisk det var litt spennende! tenk så langt i barne-prosessen du faktisk er kommet når du ligger der og skal hente ut egg!

se positivt på det. smerten er ingeting å bekymre seg for. det er så fort gjort!

lykke til!

Takk for svaret en ting til. Jeg har hatt to spontanaborter hva er grunnen til at det skal være større sjangs for at det skal gå bra med hjelp fra fertilitets klinikken må vel nevne at det ikke er noen feil med noen av oss ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214110-egg-uthenting/#findComment-1569815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...