Gå til innhold

Sliten i kroppen og i hodet..

Anbefalte innlegg

Okei, folk kan bli jævli sjokkert nå. Og jeg vil sette pris på ærlige svar og meninger,

Jeg er 21 år gammel, og for litt over en mnd siden møtte jeg en fyr på en nettside. Vi begynte å snakke sammen og fant tonen sinnsykt fort. Han ringte meg masse og vi kunne snakke sammen i flere timer. En gang vi chattet sammen kom det fram at han hadde en fantasi (på dette tidpunktet hadde vi ikke møtt hverandre før.) Denne fantasien gikk ut på at jeg skulle møte en ukjent fyr, ha sex med han og møte han jeg chattet med etterpå. Han syntes det var pirrende og tente han skikkelig. Så etter litt overtaling gikk jeg da med på dette. Jeg møtte en på et hotell i oslo, hadde sex og han stakk. Men han som planla dette og ordna hotellrommet kom imdlertid ikke etterpå.

Jeg hørte ikke noe ifra han så jeg stakk hjem kl.23:00 samme dag.

Ut på ettermiddagen dagen etter fikk jeg en mld, har du det fint? osv Jeg var jo ikke særlig blid så jeg sa bare at du gadd jo ikke komme osv osv.. og at han kunne komme seg ned til hotellet å betale regningen fordi det sto på mitt visakort. Og sånn har det fortsatt slag i slag.. han har gått så langt som å si han elsker meg, at han vil gjøre alt med meg.. vi har hatt dype fine samtaler i tlf. Han har sagt alt som er mulig å si av fine ting liksom.

Han har bare en negativ ting forløpig.. jeg ga etter for en annen fantasi han hadde.. å ha sex med andre gutter å la han høre på... I løpet av en mnd har jeg hatt sex med ca 10 stk... alt for å oppfylle hans fantasi. Og han sa også på et tidspunkt at han ønsket at jeg skulle ha sex med flere fordi han ville binde seg til meg, osv osv.... han sa alt det en jente ønsker å høre ikkesant? Jeg falt for han, jeg syntes han var spennende, jeg syntes fantasien var spennende... men det hele begynte å slå sprekker for meg da han spurte meg om han skulle ordne skyss hjem for meg. Også skulle jeg ha sex med kompisen hans og la han høre på. Først ville jeg ikke, men da truet han med at jeg kunne glemme han osv.... jeg vet at det er naivt osv osv.. men hvordan kan et annet menneske sitte i 3 timer å legge ut om livet sitt, drømmene sine, fantasiene sine og allikevel klare å juge deg mitt i fjeset? Jeg har ikke møtt han... og har ikke noe ønske om det nå lenger heller... men hva er det med meg? Er jeg så desperat at jeg går på limpinnen over alt? Når et menneske sier at det elsker deg, hvordan kan man mistenke det?????????? Hvordan kan man si jeg tror deg ikke? Når skal man få lov til å tørre å være lykkelig? Når skal man få lov til å stole på et annet menneske UTEN å bli dolket så jævli i ryggen?............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214114-sliten-i-kroppen-og-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bris1365380442

Du må slutte å tro på noen som sier at de elsker deg når du ikke enang har møtt vedkommende. Og så må du slutte å gå gjøre ting du egentlig ikke vil for å oppfylle andre (ukjente) menneskers fantasier. Da vil du kanskje føle deg mindre lost.

Du må slutte å tro på noen som sier at de elsker deg når du ikke enang har møtt vedkommende. Og så må du slutte å gå gjøre ting du egentlig ikke vil for å oppfylle andre (ukjente) menneskers fantasier. Da vil du kanskje føle deg mindre lost.

enklere sagt enn gjort.. men lager ingen unnskyldninger for meg selv..

jeg har ordnet det selv..han har fikset 2 av dem...

Dette høres uansett ikke bra ut. Man elsker ikke en person man aldri har møtt. Synes du ikke det er rart at det nå har gått en mnd og han har fremdeles ikke sagt han vil møte deg engang? Du skal bare fortsette å pule rundt på alle andre menn?

Det virker som du skjønner at dette verken er normalt eller bra for deg. Jeg håper du klarer å kutte kontakt med denne mannen.

Annonse

Jeg har problemer med å skjønne historien din. Men skulle den mot all formodning være sann. Bør du snarest, kutte han ut. Og da mener jeg kutte ut!

Ser du ikke at han manipulerer deg noe jævli. Dette er jo ren prostitusjon, og hallikvirksomhet. Får du tak i navn og nr. på mannen, bør du også anmelde han. For du er sikkert ikke den første og blir sikkert ikke den siste, han driver slik virksomhet med.

Det bør du forklare han i klare ordelag.

Du er 21 år, og sann mine ord. Det finnes flere fisker i Lofoten. Det gjelder bare å finne ut hvor Lofoten er.

du kan aldri vite hvem som er i den andre enden... du har aldri møtt ham, sier du. Jeg møtte en gutt fra nettet engang. han hadde dame, så det var bare for vennskapets skyld. men jeg har _aldri_ sett en så (unnskyld uttrykket) st...øhøm...lite pen mann. men litt senere, møtte jeg jo han jeg har nå da, så det finnes alt ;)

uansett, jeg synes dette er en utrolig trist historie. ufattelig naivt, men jeg synes synd på deg.

lykke til videre, ta det som lærdom...

Herre-min-jesus, er det mulig? Er dette ei tullehistorie eller har du virkelig gjort dette? Det er vel ikke mulig å være så naiv?

Gjorde du dette kun fordi du var forelsket i han eller fordi du tente på sexen?

Jeg lurer på hvor mye han har tjent på dette.

Jeg har litt problemer med å tro på denne historien.

Dette høres uansett ikke bra ut. Man elsker ikke en person man aldri har møtt. Synes du ikke det er rart at det nå har gått en mnd og han har fremdeles ikke sagt han vil møte deg engang? Du skal bare fortsette å pule rundt på alle andre menn?

Det virker som du skjønner at dette verken er normalt eller bra for deg. Jeg håper du klarer å kutte kontakt med denne mannen.

Herregud.... aldri hørt makan!!

Annonse

Jeg tror dette er tulleinnlegg.

dette er ikke et tulleinnlegg! jeg visste bare ikke noe annet sted å snakke om det...

det er for øvrig jeg som har funnet guttene, de har ikke vært i kontakt med han så det har aldri vært penger inn i bildet...

en annen ting som jeg ser jeg ikke har fått med her. han ville ikke høre bare sexen, han ville høre det som skjedde i forkant også.

det tenner han faktisk.. probleme er ikke at han har brukt meg for å tjene penger. problemet er at han sier han elsker meg men at han er blitt så hekta på dette at jeg er faktisk redd for at han skal gi faen i meg...

men i går, etter at jeg skrev dette innlegget sa jeg det til han. Jeg sa jeg var lei meg uten å si noe mer til han. Han spurte hvorfor det? Jeg elsker jo deg jo....

jaja.. jeg vet ikke.. jeg vet bare at han skal møte meg og vise meg at han bryr seg.. noothing less.. noe annet holder ikke lenger

tusen takk for så mange ærlige svar!

en annen ting som jeg ser jeg ikke har fått med her. han ville ikke høre bare sexen, han ville høre det som skjedde i forkant også.

det tenner han faktisk.. probleme er ikke at han har brukt meg for å tjene penger. problemet er at han sier han elsker meg men at han er blitt så hekta på dette at jeg er faktisk redd for at han skal gi faen i meg...

men i går, etter at jeg skrev dette innlegget sa jeg det til han. Jeg sa jeg var lei meg uten å si noe mer til han. Han spurte hvorfor det? Jeg elsker jo deg jo....

jaja.. jeg vet ikke.. jeg vet bare at han skal møte meg og vise meg at han bryr seg.. noothing less.. noe annet holder ikke lenger

OG med at jeg skriver at problemet at han ikke er at han har tjente penger på det.. betyr ikke at jeg synes det er greit...

det har aldri skjedd

Du sier at han hører på, vil det si at han hører på at du har sex via mb eller at du forteller om det etterpå?

Jeg håper du skjønner at du må kutte ut denne gutten?...eller?

Hei - og ikke ta det ille opp er du snill.. men hvordan kan du tro på at han elsker deg? Og hvorfor har du behov for å bli elsket av en som er så jævlig mot deg?

Dere har aldri møtt hverandre, han får deg til å ha sex med massevis av andre menn, og på toppen av dette elsker han deg? Ja, da elsker han deg nok mest for at du er med på å livgjøre fantasiene hans.

Ville du noengang stolt på dette mennesket??

Du fortjener bedre enn dette vet du, det finnes snille, kjekke, intelligente, morsomme, fine gutter nok der ute til at du ikke trenger å kaste bort tiden på denne sykingen her.

Han har tydeligvis psykopatiske trekk, slik at han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på og hvilke ord han skal bruke for å forføre. Hvorfor du som du sier "gikk på limpinnen" er vanskelig å si, men du søker tydeligvis veldig etter anerkjennelse og å bli elsket, men om denne mannen elsket deg så ville han aldri gjort noe sånt mot deg!

Gjør deg selv en stor tjeneste og trekk deg langt unna denne personen, du er så mye mer verd enn å ha sex på bestilling fra en ukjent mann!

Dette høres veldig ille ut. Håper du skjønner at du må komme deg ut av dette, kutte det ut, for her er det han som står med kontrollen og manipulerer deg.

Han kan ikke elske deg når han aldri har møtt deg! Han sier det for å få deg til å gjøre som han vil, han forteller deg det du vil høre, og sannsynligvis er han slu som pokker.

Han har ennå ikke villet / "kunnet" møte deg! Det burde ringe en bjelle her...dessuten, - han forventer at du har sex med mange andre for at _hans_ fantasier stadig skal oppfylles, og hvis du ikke vil det, så kan du glemme ham? Ærlig talt, han kan ikke være helt god. Og du skjønner vel nå at dette ikke er bra for deg!

Du må kutte ut denne fyren. Han bruker deg. Han manipulerer deg. Og du må ta kontrollen selv og kutte ut dette.

Du fortjener bedre!

OG med at jeg skriver at problemet at han ikke er at han har tjente penger på det.. betyr ikke at jeg synes det er greit...

det har aldri skjedd

men uansett om han tjener penger på dette eller ikke... helt greitt, men det kan faktisk være at han har guttevenner som vil ha seg noe, og at han sier han kjenner ei som vil ligge med alle.

jeg er gla at du leser alle innleggene, og jeg forstår veldig godt at du prøver å beskytte ham, siden det er du som har snakket med ham.

men det er faktisk ganske lett å lyve over telefon. du kan ikke se ham rett i øynene når dere snakker. ikke har du vært hjemme hos ham, du vet ikke om det er en ekstra tannbørste ved siden av hans, du vet heller ikke om han ligger med andre i denne perioden.

jeg håper så inderlig at du klarer å komme fra ham før du opplever at han sier "takk for hjelpa", mens han ler skakt...

fortalte akkurat dette til kjæresten i går. han reagerte ikke først, fordi han synes det var umulig at det var sant. for ingen kunne være så naive.

kjenner dette går litt inn på meg, selv om jeg ikke helt vet om jeg skal tro på historien. uansett...lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...