Gå til innhold

Sliten i kroppen og i hodet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

en annen ting som jeg ser jeg ikke har fått med her. han ville ikke høre bare sexen, han ville høre det som skjedde i forkant også.

det tenner han faktisk.. probleme er ikke at han har brukt meg for å tjene penger. problemet er at han sier han elsker meg men at han er blitt så hekta på dette at jeg er faktisk redd for at han skal gi faen i meg...

men i går, etter at jeg skrev dette innlegget sa jeg det til han. Jeg sa jeg var lei meg uten å si noe mer til han. Han spurte hvorfor det? Jeg elsker jo deg jo....

jaja.. jeg vet ikke.. jeg vet bare at han skal møte meg og vise meg at han bryr seg.. noothing less.. noe annet holder ikke lenger

tusen takk for så mange ærlige svar!

Ikke møt han. Han er ikke verdt det!

Han elsker deg ikke, men bruker deg. Det som tenner han, er at han kan kontrollere deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...