Gå til innhold

fredag den 14.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen begynte med vekkerkokkens kiming kl ni. *Eldstemann skulle avsted med buss. Jada, først er bussen sein, og når den endelig kommer, så kjører den rett forbi!!??!! Min sønn veiva med armene da han ikke senket farten, men nei. Så fikk jeg hive meg i dusjen å kjøre han da..

*Min datter var med tante hjem for å leke med fetter og kusine. Hun klemmer to fingre kraftig, jeg må hente ho hjem.(det går bra nå)

*Jeg lager gryterett. Setter på stekepannen, kjøttdeigen står ved siden av. Jeg tømmer posene med gryterett i gryta,tar vann og setter på plata. Plutselig ryker det fra kjøttdeigen!? Jada, fjolset meg satt på feil plate... Så nå er altså den ene plata full av stivnet, inngnidd plastikk!! Så hva kan jeg nå gjøre for å få bort det? Har sånn keramikktopp som man ikke kan skrape med hva som helst..

Tips mottas med takk! Det gjør syv rette i lotto også....

Gjest Flystripa
Skrevet

Har du keramiktopp-skrape? Svamp m/grov side + jif skurekrem? Jeg har brukt det, og det gikk bra med toppen, altså.

7 rette i Lotto? Desverre, ingen tlf fra Hamar i kveld, heller...

Skrevet

Har du keramiktopp-skrape? Svamp m/grov side + jif skurekrem? Jeg har brukt det, og det gikk bra med toppen, altså.

7 rette i Lotto? Desverre, ingen tlf fra Hamar i kveld, heller...

Har svamp og jif skurekrem. Var redd det ble for tøft, men gikk det greit med din, så ordes det sikker med min også. Takk for tips!!

Skrevet

Fredag den 14.?? ;p

OPS... Jeg mente lørdag den 14 :)

ja. Det finnes en film om den datoen også mener jeg å huske, og den var verre enn fredag den 13.

Gjest M.Angelica
Skrevet

OPS... Jeg mente lørdag den 14 :)

ja. Det finnes en film om den datoen også mener jeg å huske, og den var verre enn fredag den 13.

=)

Lykke til med lotten iallefall :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...