Gå til innhold

Har jeg rett på noe trygd, dagpenger eller lignende?

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger litt råd..har ikke anelse
Skrevet

Lurer bare på om jeg har rett til noe når jeg jobber..for jeg har bare vaskejobb på 3000 kr i mnd..

Og så arbeider jeg av og til på en bedrift..kanskje en gang i uka..

Får bare ikke noe til å gå opp her..sliter økonomisk og har brukt opp alt jeg har arvet nå, fordi jeg har vært nødt til det.

Vet de som ikke jobber, som har mer penger enn meg i mnd.. og da ville d jo egentlig vært mer lønnsomt for meg å ikke gjøre noe! Men er ikke interessert i å sitte hjemme..vil jo helst få meg mer jobb..men jeg går kurs nå, så er ennå flere mnd til noe mer jobb.

Såe..har jeg rett på noe penger i d hele tatt eller..?

Det bare går ikke slik d er nå. Husleia er mer enn det jeg tjener i mnd..så trenger jeg jo andre ting også..som feks mat og strøm..og bensin for å komme meg til jobb..og utgifter for bilen..

Huff..noen som vet? Eller vet hvem jeg skal snakke med?

Skrevet

Dersom du ikke har mer inntekt enn det du sier og heller ikke ei krone på sparekontoen har du ihvertfall rett på sosialhjelp.

Gjest uten signatur
Skrevet

Ta kontakt med sosialkontoret, de skal iallefall kunne henvise deg videre!

Skrevet

Du må nok ta deg en tur på sosialkontoret.. Er du alene skal du sitte igjen med ca 4000 kr pr måned når husleie, strøm og innboforsikring er betalt.

Kan være at du har andre rettigheter, spørs hvor mye du har tjent og jobbet tidligere år om du er helt frisk eller ikke osv.

portiaDeRosso
Skrevet

det er også mulig at du kan ha rett til bostøtte. spørr om dette på sosialkontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...