Gå til innhold

trenger handyman/woman nå!

Anbefalte innlegg

Gjest jada pling i bollen
Skrevet

Hvorfor virker ikke lysrøret. Kjøpte både nytt lysrør og tenner. Kan det være noe annet? Jeg glemte å ta av lyset da jeg satte det på. Kan noe ha blitt ødelagt da?

Ikke kom med spåkulene deres og skal være morsomme:)

Skrevet

er det enkelt rørs armatur eller? kjøpte du rett tenner?

Skrevet

er det enkelt rørs armatur eller? kjøpte du rett tenner?

Det er enkelt og jeg kjøpte rett ja. Veldig irriterende siden det er helg nå og jeg trenger lys på badet

Skrevet

Det er enkelt og jeg kjøpte rett ja. Veldig irriterende siden det er helg nå og jeg trenger lys på badet

at lyset sto på har ingen betydning...har skifta mange tusen lysrør...15, 28 eller 36 watt på lysrøret? hva står det på tenneren?

Skrevet

at lyset sto på har ingen betydning...har skifta mange tusen lysrør...15, 28 eller 36 watt på lysrøret? hva står det på tenneren?

Det står 18 W på lysrøret og 4-80 W på tenneren.

Skrevet

Du har vridd røret til det sier klikk? Ante ikke at man måtte gjøre det første gangen jeg skulle skifte lysrør, jeg. Ble ledd ut av naboen da jeg ba om hjelp, hehe.

Skrevet

Det står 18 W på lysrøret og 4-80 W på tenneren.

har du prøvd å vri lysrøret, sånn at det sitter på rett plass? er endestykkene (sporet du fører lysrøret inn i for å så vri ca, en halv runde) i orden? disse kan bli sprø/sprekke på sikt... sitter tenneren under lysrøret eller på siden?. Har du vrid tenneren nok? Hvis alt dette er gjort har du en defekt vare og det er heller ikke et ukjent problem. Det er mest sannsynlig lysrøret som er defekt.

Skrevet

har du prøvd å vri lysrøret, sånn at det sitter på rett plass? er endestykkene (sporet du fører lysrøret inn i for å så vri ca, en halv runde) i orden? disse kan bli sprø/sprekke på sikt... sitter tenneren under lysrøret eller på siden?. Har du vrid tenneren nok? Hvis alt dette er gjort har du en defekt vare og det er heller ikke et ukjent problem. Det er mest sannsynlig lysrøret som er defekt.

Ja jeg har gjort alt det. Søren heller. Jeg får gå tilbake til butikken på mandag. Tusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Du har vridd røret til det sier klikk? Ante ikke at man måtte gjøre det første gangen jeg skulle skifte lysrør, jeg. Ble ledd ut av naboen da jeg ba om hjelp, hehe.

Ja jeg har gjort det:(

Skrevet

Håper at du har satt på bryteren etter at du tok ut det gamle og vrei inn det nye:-)

Skrevet

Håper at du har satt på bryteren etter at du tok ut det gamle og vrei inn det nye:-)

Der sa du noe!

Neida;)

Skrevet

Der sa du noe!

Neida;)

Synd det ikke er så enkelt, så hadde jeg fått meg en god latter i kveld:-)

Skrevet

Hvis armaturet er velig gammelt, kan drosselet ha kortsluttet. Det skjer gjerne når du rører på det. Isolasjonen på trådene i spola krakellerer og trådene brenner av. Hvis den f eks er 30 år gammel, da er det på tide at det skjer noe. Jo varmere det er oppi der, jo før skjer det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...