Gå til innhold

SULTEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann godtfolk...

Jeg er konstant sulten, og jeg spiser hele tiden!! (nesten)

hvorfor??? jeg må jo ha en sinnsyk forbrenning, for jeg er jo tynn som en kvist.

er litt oppgitt nå... har jo ikke gjort annet enn å stappe trynet med fôr, og nå har jeg lyst på ciabatta!

herregud.. tror jeg har bendelorm jeg!

Skrevet

Hehe. Kan ikke si annet enn at jeg har det på akkurat samme måten som deg. Jeg har også klaget min nød over mulige bendelormer =)

Skrevet

Hehe. Kan ikke si annet enn at jeg har det på akkurat samme måten som deg. Jeg har også klaget min nød over mulige bendelormer =)

godt jeg ikke er alene!! satt på ovnen nå... må ha meg en ciabatta eller to... har jo tross alt nettopp rydda bort sjokoladeisen!

Skrevet

godt jeg ikke er alene!! satt på ovnen nå... må ha meg en ciabatta eller to... har jo tross alt nettopp rydda bort sjokoladeisen!

Hehe. Før spiste jeg mye, hele tiden. Nå spiser jeg lite, men hele tiden. Blir mett etter tre biter (med mindre det er j** godt), og så er jeg sulten igjen etter ti minutter ;p

Skrevet

HÆ?

bendelorm med to hoder vel!:-) har du ikke hørt om det før?? hehe

;-)

Skrevet

beklager dårlig fylle humor...

prrr prrr

hehe...

Skrevet

hehe...

måtte ta en ekstra aquavit for den der...som straff

Skrevet

måtte ta en ekstra aquavit for den der...som straff

straff?? det er vel ikkeno straff vel?

Skrevet

straff?? det er vel ikkeno straff vel?

nei du har vel rett i det også... he he. Elsker aquavit æ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...