Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som er i fest humør ? Må jo samle troppene

et sted.

*skååååååååååååååål*

Skrevet

SSSKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLL øl og aquavit her. skål en gang til..

Skrevet

Jeg skåler i pepsi max :D

juks... pyse... nei da trekker det tilbake...skål M.A

Gjest Shira12
Skrevet

Skåle kan jeg *hever vinglasset* men i noe festhumør er jeg ikke.

Skrevet

Skåle kan jeg *hever vinglasset* men i noe festhumør er jeg ikke.

Det trenger du ikke være. Her er det rom for alle. Vil bare samle de som koser seg her på lørdagskvelden.

Skrevet

Det trenger du ikke være. Her er det rom for alle. Vil bare samle de som koser seg her på lørdagskvelden.

skål på det:o) / :o(

laguna1365380434
Skrevet

Skål! Jeg har akkurat jekket meg en kald øl, får besøk om en halvtime-time og skåler gjerne med dere først! :-)

Skrevet

Er Amber på fylla igjen? :)

Hun er da ikke her

Gjest Shira12
Skrevet

Da kan jeg være med :o)

Vin og doling står på programmet mitt i kveld.

Skrevet

Skål! Jeg har akkurat jekket meg en kald øl, får besøk om en halvtime-time og skåler gjerne med dere først! :-)

Du spanderer vel en runde på meg du, laguna? ;-)

Skrevet

nok drikke i ferien for en stund tenker jeg, men skåler så gjerne i iste:-) og er i perlehumør:-)

*SKÅÅÅL!*

Skrevet

nok drikke i ferien for en stund tenker jeg, men skåler så gjerne i iste:-) og er i perlehumør:-)

*SKÅÅÅL!*

Fint. Bra humør, trenger vi mye av :)

Skrevet

Fint. Bra humør, trenger vi mye av :)

kos med god drikke og DOL også da en lørdagskveld:-)

selv om det er alkofritt for meg i kveld, har ei flaske hvitvin fra taxfree i kjøleskapet..... hmmmmmmm..... tenke...... tenke;-) hehe

Skrevet

selv om det er alkofritt for meg i kveld, har ei flaske hvitvin fra taxfree i kjøleskapet..... hmmmmmmm..... tenke...... tenke;-) hehe

det er fortsatt lov til å åpne den eller hva???

Gjest Shira12
Skrevet

Drikker hvitvin nå jeg, nammenam.

Friste friste ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...