Gå til innhold

Her har du Prozac!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• Gemini

6

• Prozak

2

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror jeg vil ha ham som han er jeg:-) hehehe litt korttenkt å spise ham opp, selv om han sikkert blir innbilsk om mange dol damer henger seg på;-) *knis* hehehe

Tenk bare på konsekvensene, et DOL uten Prozak??!!! HUFF!

Gjest Slimjim
Skrevet

Tror jeg vil ha ham som han er jeg:-) hehehe litt korttenkt å spise ham opp, selv om han sikkert blir innbilsk om mange dol damer henger seg på;-) *knis* hehehe

Tenk bare på konsekvensene, et DOL uten Prozak??!!! HUFF!

Hadde ikke det vært en befrielse?

Skrevet

Hadde ikke det vært en befrielse?

Jeg vil nødig miste prozak jeg;-) hehehe sammen med sdd og mange andre faste nick er han uunværlig;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vil nødig miste prozak jeg;-) hehehe sammen med sdd og mange andre faste nick er han uunværlig;-)

Dol hadde ikke blitt det samme uten de nei.

Gjelder sikkert enda mer for deg, du har vel vært her lenge har du ikke?

Skrevet

litt til og fra siden 1996-97 mener jeg og huske..

uansett er de flotte og ærlige personer, kan nevne så mange:-)flisa, Dorthe, MA, amber, MP pluss mange, mange fler...

er litt optatt av folk som svare med sitt rette nick, noe jeg selv alltid gjør:-) samme som deg:-) mange nykommere beskylder dem for å ha en "egen kjerne", vel det blir lett sånn om man "kjenner" hverandre, men jeg synes de er en veldig viktig del av dol sammen med SØR og Khan:-) hehehe masse heftige diskusjoner, men det er vel ikke ulovlig?? hehehe

hvor er sør forresten?? ute på reise igjen??

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

litt til og fra siden 1996-97 mener jeg og huske..

uansett er de flotte og ærlige personer, kan nevne så mange:-)flisa, Dorthe, MA, amber, MP pluss mange, mange fler...

er litt optatt av folk som svare med sitt rette nick, noe jeg selv alltid gjør:-) samme som deg:-) mange nykommere beskylder dem for å ha en "egen kjerne", vel det blir lett sånn om man "kjenner" hverandre, men jeg synes de er en veldig viktig del av dol sammen med SØR og Khan:-) hehehe masse heftige diskusjoner, men det er vel ikke ulovlig?? hehehe

hvor er sør forresten?? ute på reise igjen??

De hører til Dol.

Jeg bruker nicket mitt automatisk, mener jeg noe, ja da mener jeg jo det, ingen vits og skjule meg.

Hvor sør er aner jeg ikke. Men han dukker nok opp, det har han iallefall gjort med jevne mellomrom så lenge jeg har vært her.

Skrevet

De hører til Dol.

Jeg bruker nicket mitt automatisk, mener jeg noe, ja da mener jeg jo det, ingen vits og skjule meg.

Hvor sør er aner jeg ikke. Men han dukker nok opp, det har han iallefall gjort med jevne mellomrom så lenge jeg har vært her.

hehe, ja han dukker nok opp og nicket mitt bruker jeg om jeg har noe og si:-) *tar Shira12 godt i hånda*

masse kverulanter her på dol, men de bidrar jo også til litt underholdning da;-) hehehe

Gjest Shira12
Skrevet

hehe, ja han dukker nok opp og nicket mitt bruker jeg om jeg har noe og si:-) *tar Shira12 godt i hånda*

masse kverulanter her på dol, men de bidrar jo også til litt underholdning da;-) hehehe

Vi trenger både gode diskusjoner og underholdning.

Er jo det som gjør Dol til Dol.

Skrevet

glemte så mange "faste" da jeg ramsa opp :-( karikruskakli, gemini osv...... huff!!! dumt å begynne og nevne navn:-(

Skrevet

Vi trenger både gode diskusjoner og underholdning.

Er jo det som gjør Dol til Dol.

Jepp;-)

Gjest Shira12
Skrevet

glemte så mange "faste" da jeg ramsa opp :-( karikruskakli, gemini osv...... huff!!! dumt å begynne og nevne navn:-(

Skummelt og begynne og nevne navn, for det er så mange her som bør nevnes :o)

Skrevet

Skummelt og begynne og nevne navn, for det er så mange her som bør nevnes :o)

jepp, gambler på at ingen tar det ille opp:-(

dumt av meg, bør visst ta for meg hele lista + at jeg kanskje ikke burde åpnet vinen!! *flire* kom netopp hjem fra ferie og er litt følsom.....

men her er det heldigvis GØY!

Annonse

Skrevet

Ikke så ofte jeg blir nevnt i det hele tatt, så takk! :-)

Skrevet

Ikke så ofte jeg blir nevnt i det hele tatt, så takk! :-)

Det fortjener du:-)

Skrevet

jepp, gambler på at ingen tar det ille opp:-(

dumt av meg, bør visst ta for meg hele lista + at jeg kanskje ikke burde åpnet vinen!! *flire* kom netopp hjem fra ferie og er litt følsom.....

men her er det heldigvis GØY!

Vælkømmin' hematt!

Hvor har du vært på ferie da?

Har tastet feriedrømmer (Chios, hvor ellers) og litt sladder med en felles Chiosfrelst nettvenninne i kveld jeg, så jeg her HELT i drømmeland... hehe

Kikket på bilder på nettsidene hennes osv, - mimre, mimre...

:-)

Skrevet

Vælkømmin' hematt!

Hvor har du vært på ferie da?

Har tastet feriedrømmer (Chios, hvor ellers) og litt sladder med en felles Chiosfrelst nettvenninne i kveld jeg, så jeg her HELT i drømmeland... hehe

Kikket på bilder på nettsidene hennes osv, - mimre, mimre...

:-)

har vært i california med ungene siden tredje juledag:-) vil bare reise ned igjen!!!! bodde i huntington beach hos en gammel ICQ venn:-) (vennen kommer snart til norge *glis!!) masse gøy og en stor opplevelse å oppleve LA og Hollywood... men det beste var stranden og disneyworld selv om vi hadde 40% regn! :-)

De frøs når gradestokken sank til 17++ da hadde vi stranden nesten for oss selv;-) ypperlig!

Gjest detektivdama
Skrevet

Typisk prozac og ikke kommentere dette innlegget som har noe med prozac selv og gjøre................

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...