Gjest Slimjim Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Du kan til og med svelge han hel! http://www.lillepille.com/product_detail.asp?prodid=51&catid=9 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tror jeg vil ha ham som han er jeg:-) hehehe litt korttenkt å spise ham opp, selv om han sikkert blir innbilsk om mange dol damer henger seg på;-) *knis* hehehe Tenk bare på konsekvensene, et DOL uten Prozak??!!! HUFF! 0 Siter
Gjest Slimjim Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tror jeg vil ha ham som han er jeg:-) hehehe litt korttenkt å spise ham opp, selv om han sikkert blir innbilsk om mange dol damer henger seg på;-) *knis* hehehe Tenk bare på konsekvensene, et DOL uten Prozak??!!! HUFF! Hadde ikke det vært en befrielse? 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hadde ikke det vært en befrielse? Jeg vil nødig miste prozak jeg;-) hehehe sammen med sdd og mange andre faste nick er han uunværlig;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jeg vil nødig miste prozak jeg;-) hehehe sammen med sdd og mange andre faste nick er han uunværlig;-) Dol hadde ikke blitt det samme uten de nei. Gjelder sikkert enda mer for deg, du har vel vært her lenge har du ikke? 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Dol hadde ikke blitt det samme uten de nei. Gjelder sikkert enda mer for deg, du har vel vært her lenge har du ikke? litt til og fra siden 1996-97 mener jeg og huske.. uansett er de flotte og ærlige personer, kan nevne så mange:-)flisa, Dorthe, MA, amber, MP pluss mange, mange fler... er litt optatt av folk som svare med sitt rette nick, noe jeg selv alltid gjør:-) samme som deg:-) mange nykommere beskylder dem for å ha en "egen kjerne", vel det blir lett sånn om man "kjenner" hverandre, men jeg synes de er en veldig viktig del av dol sammen med SØR og Khan:-) hehehe masse heftige diskusjoner, men det er vel ikke ulovlig?? hehehe hvor er sør forresten?? ute på reise igjen?? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 litt til og fra siden 1996-97 mener jeg og huske.. uansett er de flotte og ærlige personer, kan nevne så mange:-)flisa, Dorthe, MA, amber, MP pluss mange, mange fler... er litt optatt av folk som svare med sitt rette nick, noe jeg selv alltid gjør:-) samme som deg:-) mange nykommere beskylder dem for å ha en "egen kjerne", vel det blir lett sånn om man "kjenner" hverandre, men jeg synes de er en veldig viktig del av dol sammen med SØR og Khan:-) hehehe masse heftige diskusjoner, men det er vel ikke ulovlig?? hehehe hvor er sør forresten?? ute på reise igjen?? De hører til Dol. Jeg bruker nicket mitt automatisk, mener jeg noe, ja da mener jeg jo det, ingen vits og skjule meg. Hvor sør er aner jeg ikke. Men han dukker nok opp, det har han iallefall gjort med jevne mellomrom så lenge jeg har vært her. 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 De hører til Dol. Jeg bruker nicket mitt automatisk, mener jeg noe, ja da mener jeg jo det, ingen vits og skjule meg. Hvor sør er aner jeg ikke. Men han dukker nok opp, det har han iallefall gjort med jevne mellomrom så lenge jeg har vært her. hehe, ja han dukker nok opp og nicket mitt bruker jeg om jeg har noe og si:-) *tar Shira12 godt i hånda* masse kverulanter her på dol, men de bidrar jo også til litt underholdning da;-) hehehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 hehe, ja han dukker nok opp og nicket mitt bruker jeg om jeg har noe og si:-) *tar Shira12 godt i hånda* masse kverulanter her på dol, men de bidrar jo også til litt underholdning da;-) hehehe Vi trenger både gode diskusjoner og underholdning. Er jo det som gjør Dol til Dol. 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Dol hadde ikke blitt det samme uten de nei. Gjelder sikkert enda mer for deg, du har vel vært her lenge har du ikke? glemte så mange "faste" da jeg ramsa opp :-( karikruskakli, gemini osv...... huff!!! dumt å begynne og nevne navn:-( 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Vi trenger både gode diskusjoner og underholdning. Er jo det som gjør Dol til Dol. Jepp;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 glemte så mange "faste" da jeg ramsa opp :-( karikruskakli, gemini osv...... huff!!! dumt å begynne og nevne navn:-( Skummelt og begynne og nevne navn, for det er så mange her som bør nevnes ) 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Skummelt og begynne og nevne navn, for det er så mange her som bør nevnes ) jepp, gambler på at ingen tar det ille opp:-( dumt av meg, bør visst ta for meg hele lista + at jeg kanskje ikke burde åpnet vinen!! *flire* kom netopp hjem fra ferie og er litt følsom..... men her er det heldigvis GØY! 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 glemte så mange "faste" da jeg ramsa opp :-( karikruskakli, gemini osv...... huff!!! dumt å begynne og nevne navn:-( Ikke så ofte jeg blir nevnt i det hele tatt, så takk! :-) 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ikke så ofte jeg blir nevnt i det hele tatt, så takk! :-) Det fortjener du:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Det fortjener du:-) Å ikke bli nevnt mener du? ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 jepp, gambler på at ingen tar det ille opp:-( dumt av meg, bør visst ta for meg hele lista + at jeg kanskje ikke burde åpnet vinen!! *flire* kom netopp hjem fra ferie og er litt følsom..... men her er det heldigvis GØY! Vælkømmin' hematt! Hvor har du vært på ferie da? Har tastet feriedrømmer (Chios, hvor ellers) og litt sladder med en felles Chiosfrelst nettvenninne i kveld jeg, så jeg her HELT i drømmeland... hehe Kikket på bilder på nettsidene hennes osv, - mimre, mimre... :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Å ikke bli nevnt mener du? ;-) lol 0 Siter
sheba Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Vælkømmin' hematt! Hvor har du vært på ferie da? Har tastet feriedrømmer (Chios, hvor ellers) og litt sladder med en felles Chiosfrelst nettvenninne i kveld jeg, så jeg her HELT i drømmeland... hehe Kikket på bilder på nettsidene hennes osv, - mimre, mimre... :-) har vært i california med ungene siden tredje juledag:-) vil bare reise ned igjen!!!! bodde i huntington beach hos en gammel ICQ venn:-) (vennen kommer snart til norge *glis!!) masse gøy og en stor opplevelse å oppleve LA og Hollywood... men det beste var stranden og disneyworld selv om vi hadde 40% regn! :-) De frøs når gradestokken sank til 17++ da hadde vi stranden nesten for oss selv;-) ypperlig! 0 Siter
Gjest detektivdama Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Typisk prozac og ikke kommentere dette innlegget som har noe med prozac selv og gjøre................ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.