Gå til innhold

Her har du Prozac!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

har vært i california med ungene siden tredje juledag:-) vil bare reise ned igjen!!!! bodde i huntington beach hos en gammel ICQ venn:-) (vennen kommer snart til norge *glis!!) masse gøy og en stor opplevelse å oppleve LA og Hollywood... men det beste var stranden og disneyworld selv om vi hadde 40% regn! :-)

De frøs når gradestokken sank til 17++ da hadde vi stranden nesten for oss selv;-) ypperlig!

Nå er det jeg som er missunnelig på deg!

Hørtes fantastisk ut!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• Gemini

6

• Prozak

2

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

har vært i california med ungene siden tredje juledag:-) vil bare reise ned igjen!!!! bodde i huntington beach hos en gammel ICQ venn:-) (vennen kommer snart til norge *glis!!) masse gøy og en stor opplevelse å oppleve LA og Hollywood... men det beste var stranden og disneyworld selv om vi hadde 40% regn! :-)

De frøs når gradestokken sank til 17++ da hadde vi stranden nesten for oss selv;-) ypperlig!

Høres herlig ut!!!

Her får vi muligens besøk av mannen min sine MSN-venner fra "over there". De har tenkt seg til ishotell i Nord-Norge, Hurtigruta mm. på forsinka bryllupsreise eller noe slikt, og da også en tur innom litt mer sydlige områder av landet... :-)

Har ikke vært i USA siden 1982 sjøl... *sukk*

Skrevet

Typisk prozac og ikke kommentere dette innlegget som har noe med prozac selv og gjøre................

kanskje prozak har annet og gjøre???? ;-)

Skrevet

Nå er det jeg som er missunnelig på deg!

Hørtes fantastisk ut!

kanskje endelig min tur??

vil ikke uttdype så mye mer på dol:-)

msn??

Skrevet

Høres herlig ut!!!

Her får vi muligens besøk av mannen min sine MSN-venner fra "over there". De har tenkt seg til ishotell i Nord-Norge, Hurtigruta mm. på forsinka bryllupsreise eller noe slikt, og da også en tur innom litt mer sydlige områder av landet... :-)

Har ikke vært i USA siden 1982 sjøl... *sukk*

msn???

du skjønner at sist gang jeg ga ut msn adressen min på dol ble jeg nesten utestengt>!! bare fordi den inneholder et navn:-) som ikke er mitt! hehe

Gjest detektivdama
Skrevet

kanskje prozak har annet og gjøre???? ;-)

Kanskje...kanskje ikke...

Annonse

Skrevet

msn???

du skjønner at sist gang jeg ga ut msn adressen min på dol ble jeg nesten utestengt>!! bare fordi den inneholder et navn:-) som ikke er mitt! hehe

gemini1970 krøllalfa gmail dot com

er ikke msn-adressen min, men en annen du kan kontakte meg på, så kan vi ta det derfra :-)

Skrevet

Kanskje...kanskje ikke...

nemlig:-) skjønner fortsatt ikke hvorfor visse personer har så mye imot ham.... helt ok og være uenig i en diskusjon, men det bør man vel respektere OG diskutere..

kommer du til kort kanskje??? :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Legene (?) frarådet å kjøpe der i fra..

Kanskje en tv2-ansatt henger på dol?? ;)

Gjest detektivdama
Skrevet

nemlig:-) skjønner fortsatt ikke hvorfor visse personer har så mye imot ham.... helt ok og være uenig i en diskusjon, men det bør man vel respektere OG diskutere..

kommer du til kort kanskje??? :-)

Har ikke NOE imot prozac jeg.

Har pms og er litt kranglete bare "...."

Godnatt.

Gjest Shira12
Skrevet

Kan jeg også legge deg til? :-)

*smile pent*

Legg til i vei du :o)

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Legene (?) frarådet å kjøpe der i fra..

Kanskje en tv2-ansatt henger på dol?? ;)

LOL

Jeg tenkte på debatten her på Dol med engang jeg så innlegget.

Gjest M.Angelica
Skrevet

LOL

Jeg tenkte på debatten her på Dol med engang jeg så innlegget.

Jeg og!

Heldigvis satt samboeren min der, så jeg kunne fortelle noen det med en gang!

Jeg satt langt unna pc'en! hehe

Skrevet

Har ikke NOE imot prozac jeg.

Har pms og er litt kranglete bare "...."

Godnatt.

ahhh :-) hehehe det vet jeg alt om;-) nattaklem!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

ahhh :-) hehehe det vet jeg alt om;-) nattaklem!

Siden jeg sikkert både har blitt litt kjent for mine pms og å leke detektiv, må jeg bare presisere at denne detektivdama er ikke meg altså;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg og!

Heldigvis satt samboeren min der, så jeg kunne fortelle noen det med en gang!

Jeg satt langt unna pc'en! hehe

Jeg satt hos svigers og de hadde nok trodd jeg var blitt gal om jeg begynte og bable om dol ;-)

Skrevet

Siden jeg sikkert både har blitt litt kjent for mine pms og å leke detektiv, må jeg bare presisere at denne detektivdama er ikke meg altså;)

hehehe trodde ikke det var deg da:-)

men nå bør sheba få seg litt søvn før kjøring i morratidlig! *sukk*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg satt hos svigers og de hadde nok trodd jeg var blitt gal om jeg begynte og bable om dol ;-)

He he.. eller DO som jeg skrev i annen tråd her *rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...