Gjest KariKruskakli Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 hehehe trodde ikke det var deg da:-) men nå bør sheba få seg litt søvn før kjøring i morratidlig! *sukk* Godnatt, jeg får legge meg jeg også. Har lovt mannen min å være med på skitur i morgen. Senest kl.11.00, må jeg være ferdig påkledd i skitøy, sa han. Helst litt før. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 He he.. eller DO som jeg skrev i annen tråd her *rødme* Slike småfeil gjør at en kan få mye moro ut av en tråd. Har ofte feil jeg også, går fort i svingene av og til. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Slike småfeil gjør at en kan få mye moro ut av en tråd. Har ofte feil jeg også, går fort i svingene av og til. He he.. sånn som da jeg skrev puler i stedet for pulver. Skjønner ikke hvorfor jeg har fått så mange mail om å lage gele i det siste..? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 He he.. sånn som da jeg skrev puler i stedet for pulver. Skjønner ikke hvorfor jeg har fått så mange mail om å lage gele i det siste..? Jeg lo som jeg omtrent datt av stolen av den skriveleifen din. Nå er du iallefall spritgele mester over alle mestere! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg lo som jeg omtrent datt av stolen av den skriveleifen din. Nå er du iallefall spritgele mester over alle mestere! ;-) He he.. :D 0 Siter
Prozak Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Typisk prozac og ikke kommentere dette innlegget som har noe med prozac selv og gjøre................ Jasså? Lyst å utdype det? For det første skriver jeg ikke nicket slik, og for det andre har jeg overhodet ingenting med medisinen Fontex (Prozac) å gjøre. Så - var det noe mer du lurte på, turbohjerne? :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest detektivdama Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jasså? Lyst å utdype det? For det første skriver jeg ikke nicket slik, og for det andre har jeg overhodet ingenting med medisinen Fontex (Prozac) å gjøre. Så - var det noe mer du lurte på, turbohjerne? :-) "..........................................." Flørter du? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Flørter du? Alltid. "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.