Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann jeg er en mann på 26 år,som har vært i sammen med min kjære i snart tre år.Vi har ett barn sammen som som er 10 mnd.Siden vi ble sammen har aldri sex livet fungert som det skall.Det vil si at lystene har vært der,men jeg kommer alt for fort så det ikke blir til noen glede for noen av oss.Det blir heller ett problem for meg.Jeg har vært til lege for og forhøre meg om råd men uten hell.Kan du være så snill og hjelpe meg med tips evt hvor jeg kan få noe hjelp.mann bergen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214178-tidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel ikke nødvendig å oppgi kjønn og bosted får å få råd om dette, eller regner du med at noen vil komme å praktisere tipsene sammen med deg?

grunnen til at jeg la med kjønn og bosted pga vit det var en lege eller ekspert i min bo kommune som hadde kunnskaper om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...