Gå til innhold

2006

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

SDD har det som trengs mener nå jeg:-)

han lever livet som vi alle kanskje burde gjøre;-)

Åh, dere er så søte, altså. :)

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åh, dere er så søte, altså. :)

Nesten like søt som du og veska di :)

Unnskyld måtte bare. Litt feigt å ta den nå etter at du har lagt deg, men fristelsen ble for stor :D

Skrevet

Ja - jeg skal verken bli gravid, føde eller amme!

Det kommer rett og slett til å bli et "komme-på-fote-etter-syv-år-med-småbarn-og-dårlig-søvn-år"

Det kommer til å bli et år preget av hverdagslige rutiner, små og store gleder fra barn og min kjære, små og store krengler mellom de små og oss store, jobb, barnehage og skole og veksling mellom hverdag og ferie.

OG - ikke minst - jeg skal til syden - en hel uke med venninner :-)

Skrevet

Nei, det blir 06.

He he he, var jeg ikke morsom nå?

Ååååååhhhgh! Så treig jeg er... :-)

Den var jo god da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja - jeg skal verken bli gravid, føde eller amme!

Det kommer rett og slett til å bli et "komme-på-fote-etter-syv-år-med-småbarn-og-dårlig-søvn-år"

Det kommer til å bli et år preget av hverdagslige rutiner, små og store gleder fra barn og min kjære, små og store krengler mellom de små og oss store, jobb, barnehage og skole og veksling mellom hverdag og ferie.

OG - ikke minst - jeg skal til syden - en hel uke med venninner :-)

"Ja - jeg skal verken bli gravid, føde eller amme!"

He he, ikke jeg heller, og ikke i noen gang mer i dette livet. En deilig tid, men nok er nok.

"Det kommer til å bli et år preget av hverdagslige rutiner, små og store gleder fra barn og min kjære, små og store krengler mellom de små og oss store, jobb, barnehage og skole og veksling mellom hverdag og ferie"

Akkurat som for de aller fleste.

"OG - ikke minst - jeg skal til syden - en hel uke med venninner :-)"

Høres herlig ut.

Og vi skal til Nice. Gleder meg;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ååååååhhhgh! Så treig jeg er... :-)

Den var jo god da!

He he;)

Det gjør ingenting at vi fikk vite lite om dine tanker for det nye året,)

Annonse

Skrevet

"Ja - jeg skal verken bli gravid, føde eller amme!"

He he, ikke jeg heller, og ikke i noen gang mer i dette livet. En deilig tid, men nok er nok.

"Det kommer til å bli et år preget av hverdagslige rutiner, små og store gleder fra barn og min kjære, små og store krengler mellom de små og oss store, jobb, barnehage og skole og veksling mellom hverdag og ferie"

Akkurat som for de aller fleste.

"OG - ikke minst - jeg skal til syden - en hel uke med venninner :-)"

Høres herlig ut.

Og vi skal til Nice. Gleder meg;)

Etter jeg skrev innlegget i går kveld, begynte jeg å tenke etter. De siste årene har faktisk vært preget av følgende:

1998: Ble gravid

1999: Fødte, ammet, mye nattevåk

2000: Ammet, sluttet å amme, ble gravid på nytt, fortsatt nattevåk

2001: Fødte, ammet, mye nattevåk

2002: Ammet, nattevåk, sluttet å amme

2003: En litt roligere periode mhp nattevåk, ble gravid for tredje gang

2004: Fødte, ammet, nattevåk

2005: Ammet, nattevåk, sluttet å amme

2006: Fremdeles en god del nattevåk, men det bedrer sewg forhåpentligvis nå utover våren. En ny periode i livet :-)

Jeg har liksom begynt å se tilbake på disse årene, og det har virkelig vært slitsomt. Men vi har valgt helt bevisst å få tre barn tett, og de er noen fantastiske barn! Jeg har vært heldig at ammingen har gått problemfritt og kost meg med det lenge med alle tre.

Vi er utrolig rike som har tre friske barn, og gleder oss nå over å følge dem fremover!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Etter jeg skrev innlegget i går kveld, begynte jeg å tenke etter. De siste årene har faktisk vært preget av følgende:

1998: Ble gravid

1999: Fødte, ammet, mye nattevåk

2000: Ammet, sluttet å amme, ble gravid på nytt, fortsatt nattevåk

2001: Fødte, ammet, mye nattevåk

2002: Ammet, nattevåk, sluttet å amme

2003: En litt roligere periode mhp nattevåk, ble gravid for tredje gang

2004: Fødte, ammet, nattevåk

2005: Ammet, nattevåk, sluttet å amme

2006: Fremdeles en god del nattevåk, men det bedrer sewg forhåpentligvis nå utover våren. En ny periode i livet :-)

Jeg har liksom begynt å se tilbake på disse årene, og det har virkelig vært slitsomt. Men vi har valgt helt bevisst å få tre barn tett, og de er noen fantastiske barn! Jeg har vært heldig at ammingen har gått problemfritt og kost meg med det lenge med alle tre.

Vi er utrolig rike som har tre friske barn, og gleder oss nå over å følge dem fremover!

Oj, sann!

Jeg hadde langt pusterom mellom nr. 2 og 3 (8 år mellom nest yngste og yngste), og da vi fikk nr. 3 var jeg så motivert for oppgaven at jeg bare koste meg;)

Til og med det å bli vekt om natta var bare kos.

Det kunne vært 3 veldig tette hos oss også, men det er en annen historie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...