Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Her sitter jeg, glad og fornøyd etter og ha vasket ned kjøkkenet i det nye huset vårt. Og hva leser jeg!? Ingen god Dol-husmor velger stål! Ånei og ånei, jeg har jo ett helt kjøkken fullt i diverse stålting. Ikke nok med det, jeg har stål andre plasser i huset også. Hvorfor i alle dager sjekket jeg ikke her før jeg bestemt stilen i huset. Må ha hatt ett aldri så lite illebefinnendes den dagen. Nå har jeg i tillegg skrevet ett innlegg uten dypde. Men til mitt forsvar har jeg lært av Dol hvordan jeg lager skikkelige middager da. Er det fremdeles håp for meg? Slenger med ett lite ;-) sånn for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 *rister på hodet* Å. Du vil ikke si at du ikke tar meg alvorlig? Hæ? *flirer for meg selv og tar en slurk vin til* ) 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Å. Du vil ikke si at du ikke tar meg alvorlig? Hæ? *flirer for meg selv og tar en slurk vin til* ) skål:-) *ønske seg stål og titte bort på lommeboka!!!* ;-) hahaha 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Å. Du vil ikke si at du ikke tar meg alvorlig? Hæ? *flirer for meg selv og tar en slurk vin til* ) skal du velge å være en doler må du også velge dolstandard. Er det bestemt at stål ikke er dolriktig, så er det ikke dolriktig. Lær deg reglene! 0 Siter
Gjest tidligere skadebegrenser Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 he he. Har aldri hatt problem med stål her i huset... bruker mikrofiber og ett stoff (kjemi) jeg ikke har lov til å oppgi offentlig 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 he he. Har aldri hatt problem med stål her i huset... bruker mikrofiber og ett stoff (kjemi) jeg ikke har lov til å oppgi offentlig Tenkte jeg skulle få svigermor til og gi meg ett kurs, hun har også slike remedier som ikke vi vanlige får tak i. Men ble jo litt lei meg da, når det gikk opp for meg at jeg ikke var en god Dol-husmor... ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Du får slå følge med meg, jeg har kjøkkenet fullt av stål jeg også, og sjekket heller ikke med DOL-politiet før kjøkkenet ble innredet... Er det egentlig håp for oss? ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 skal du velge å være en doler må du også velge dolstandard. Er det bestemt at stål ikke er dolriktig, så er det ikke dolriktig. Lær deg reglene! Huff ja, du har rett. Skal ikke gjøre det flere ganger, lover! Finnes det en Dol-håndbok mon tro? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Huff ja, du har rett. Skal ikke gjøre det flere ganger, lover! Finnes det en Dol-håndbok mon tro? den hadde i så fall kommet i flere bind;) 0 Siter
Gjest tidligere skadebegrenser Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tenkte jeg skulle få svigermor til og gi meg ett kurs, hun har også slike remedier som ikke vi vanlige får tak i. Men ble jo litt lei meg da, når det gikk opp for meg at jeg ikke var en god Dol-husmor... ;-) det gjør jo meg til en dårlig Dol-husfar. itj for det, det kan jeg leve med... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 skål:-) *ønske seg stål og titte bort på lommeboka!!!* ;-) hahaha Det koster ja, fy, tør egentlig ikke tenke så fælt på den lommeboka, har gjemt den godt ned i veska. Men vi er heldige kostandmessig med huset, gratis tomt, sambo har bygget det selv og han har gode rabatter rundt omkring. Da kan en koste på seg litt mer. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 den hadde i så fall kommet i flere bind;) LOL 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 det gjør jo meg til en dårlig Dol-husfar. itj for det, det kan jeg leve med... Kan du virkelig det? *sjokket* 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Huff ja, du har rett. Skal ikke gjøre det flere ganger, lover! Finnes det en Dol-håndbok mon tro? Ja, men den er litt uryddig. Tror den heter Søkesiden... ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Det koster ja, fy, tør egentlig ikke tenke så fælt på den lommeboka, har gjemt den godt ned i veska. Men vi er heldige kostandmessig med huset, gratis tomt, sambo har bygget det selv og han har gode rabatter rundt omkring. Da kan en koste på seg litt mer. heldig du:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Du får slå følge med meg, jeg har kjøkkenet fullt av stål jeg også, og sjekket heller ikke med DOL-politiet før kjøkkenet ble innredet... Er det egentlig håp for oss? ;-) Vi er iallefall to, vi får holde sammen vi da. Og så får vi ta lærdom av tabbene våre og ikke gjøre de igjen. ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Ja, men den er litt uryddig. Tror den heter Søkesiden... ;-) Der sa du noe, bør sette den som startside med engang. Der ligger svaret på alt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 heldig du:-) Akkurat på det området er jeg heldig, men det finnes jo alltid minussider vet du... Jeg har svigers som nærmeste nabo. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Det koster ja, fy, tør egentlig ikke tenke så fælt på den lommeboka, har gjemt den godt ned i veska. Men vi er heldige kostandmessig med huset, gratis tomt, sambo har bygget det selv og han har gode rabatter rundt omkring. Da kan en koste på seg litt mer. Hm - du er ikke naboen min rett over veien for meg vel??? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.