Gå til innhold

Jeg er ingen god Dol-husmor :-/

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det gjør jo meg til en dårlig Dol-husfar. itj for det, det kan jeg leve med...

dolslaur med andre ord

Gjest Shira12
Skrevet

Hm - du er ikke naboen min rett over veien for meg vel???

;-)

Tviler på det, over veien fra meg er det skog og ett fjell, og det eneste som bor der meg bekjent er noen hjorter og harer, og ett og annet ekorn.

Men det hadde jo passet bra om vi var naboer, da kunne vi skylt på miljøet for at vi ikke er gode nok Dol-husmødre ;-)

Skrevet

Tviler på det, over veien fra meg er det skog og ett fjell, og det eneste som bor der meg bekjent er noen hjorter og harer, og ett og annet ekorn.

Men det hadde jo passet bra om vi var naboer, da kunne vi skylt på miljøet for at vi ikke er gode nok Dol-husmødre ;-)

Hos naboene er det dessuten hans svigers som bor rett i nærheten, ikke hennes... :-)

Men her kan vi vel skylde på dårlig påvirkning via dol allikevel? Utbrytergruppa - vi som ikke passer inn blant de perfekte... hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Hos naboene er det dessuten hans svigers som bor rett i nærheten, ikke hennes... :-)

Men her kan vi vel skylde på dårlig påvirkning via dol allikevel? Utbrytergruppa - vi som ikke passer inn blant de perfekte... hehe

He he utbryterne som tør si det offentlig. Det bærer det respekt av!

Er nok mine svigers som er naboene ja, men det er faktisk bedre enn hans svigers, det kunne blitt livlig det. Har meget viljesterke foreldre!

hare1365380455
Skrevet

Tja.....;)

Du er nok en god husmor! Gjør som du vil, for det hadde vært litt kjedelig om alle dolere hadde like dol-hjem....

Gjest Shira12
Skrevet

Tja.....;)

Du er nok en god husmor! Gjør som du vil, for det hadde vært litt kjedelig om alle dolere hadde like dol-hjem....

Det hadde nok blitt litt kjedelig ja.

Er begynt og pakke litt nå, jøsses så mye rot jeg har. Finner ting jeg hadde glemt jeg hadde.

hare1365380455
Skrevet

Det hadde nok blitt litt kjedelig ja.

Er begynt og pakke litt nå, jøsses så mye rot jeg har. Finner ting jeg hadde glemt jeg hadde.

Da har du god anledning nå til å kaste eller gi bort ting du ikke bruker!:)

fei1365380229
Skrevet

Jeg er en fantastisk husmor og har diverse duppeditter i stål. I tillegg har vi kjøpt stålkomfyr som jeg er veldig fornøyd med. Har du stålkjøleskap? Vil gjerne ha råd om hvilket som får minst fingermerker skjønner du. Komfyren er Beha, men de har ikke kjøleskap så vi har tenkt på Asko.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er en fantastisk husmor og har diverse duppeditter i stål. I tillegg har vi kjøpt stålkomfyr som jeg er veldig fornøyd med. Har du stålkjøleskap? Vil gjerne ha råd om hvilket som får minst fingermerker skjønner du. Komfyren er Beha, men de har ikke kjøleskap så vi har tenkt på Asko.

Jeg har ikke stålkjøleskap, men med interiørdør på. Har åpen løsning og det ble for voldsomt med stort kjøleskap, så dessverre ingen råd og gi.

Eneste jeg har testet på kjøkkenet hittil er oppvaskmaskina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...