Gå til innhold

Hvorfor?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor føler en ellers relativt oppegående person for å påpeke at personen på nabobordet har et akneproblem? Vedkommende sitter jo der og er har ikke plaget noen, men har altså en del kviser.

hvorfor føler denne ellers oppegående personen for å si "der går morra di", når en narkoman kvinne går forbi?

Og hvorfor sier vedkommende "der er eks-kjæresten din", når en svært overvektig og tydelig tilbakestående mann helst uskyldig, og helt tilfeldig går forbi?

Jeg skjønner ingenting! Skal dette være morsomt?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får spørre de det gjelder. Det er vel kun de som vet svaret, vil jeg tro..

Skrevet

For å fremheve seg selv?

Det er for dumt ja. Spør personen ved neste anledning. Bør kanskje få vite at andre reagerer.

Skrevet

Fordi enkelte rett og slett er tapere og idioter...

Vet ikke om det er noen trøst (hvis det var deg som ble utsatt for denne idioten), at jeg har brukt å være magnet på den slags tullinger sjøl... Venninna mi og jeg lurte fælt på hva det var, for såvidt jeg kan se i speilen, så står det ikke drittsekk-magnet i panna mi... Men det var jo kun meg som fikk "nærkontakt" med denslags drittsekker når vi var på by'n, aldri venninna mi...

En gang endte jeg med å helle en halvliter i fanget på en fyr, etter at han hadde plaget meg gjentatte ganger ut over kvelden...

Skrevet

Fordi enkelte rett og slett er tapere og idioter...

Vet ikke om det er noen trøst (hvis det var deg som ble utsatt for denne idioten), at jeg har brukt å være magnet på den slags tullinger sjøl... Venninna mi og jeg lurte fælt på hva det var, for såvidt jeg kan se i speilen, så står det ikke drittsekk-magnet i panna mi... Men det var jo kun meg som fikk "nærkontakt" med denslags drittsekker når vi var på by'n, aldri venninna mi...

En gang endte jeg med å helle en halvliter i fanget på en fyr, etter at han hadde plaget meg gjentatte ganger ut over kvelden...

*applaus*

Av og til er det fortjent.

Det er faktisk en hel gjeng med bekjente fra skolen hvor én utpeker seg slik jeg beskrev. Sa ganske klart hva jeg mente, dvs jeg spurte hvorfor han syntes det var så viktig å påpeke det, og hva han prøvde å oppnå. Fikk ikke noe svar. Så derfor lurer jeg på hvorfor!?

Skjeller _aldri_ ut folk på den måten og gruer meg til lunchen på mandag... Huff. Sikkert verre for ham.

Skrevet

Du får spørre de det gjelder. Det er vel kun de som vet svaret, vil jeg tro..

gjorde det, men fikk bare til svar at "men jeg mener det jo ikke _sånn_ da"...

dobbelthuff.

Gjest Zuleika
Skrevet

gjorde det, men fikk bare til svar at "men jeg mener det jo ikke _sånn_ da"...

dobbelthuff.

Flere enn meg som ikke får sove;)

Skrevet

*applaus*

Av og til er det fortjent.

Det er faktisk en hel gjeng med bekjente fra skolen hvor én utpeker seg slik jeg beskrev. Sa ganske klart hva jeg mente, dvs jeg spurte hvorfor han syntes det var så viktig å påpeke det, og hva han prøvde å oppnå. Fikk ikke noe svar. Så derfor lurer jeg på hvorfor!?

Skjeller _aldri_ ut folk på den måten og gruer meg til lunchen på mandag... Huff. Sikkert verre for ham.

Jeg tror bare noen mennesker har ekstra korte sosiale antenner. Evt. en diagnose av et eller annet slag, som har atferdsmessige vansker som hovedsymptom.

Ikke godt å vite - og antakelig lite å gjøre med sånne, annet enn å prøve å unngå de.

Skrevet

Flere enn meg som ikke får sove;)

jepps. sitter og skriver svar på ting som jeg takk-gud-og-lov sletter før jeg sender. ;)

Gjest Zuleika
Skrevet

jepps. sitter og skriver svar på ting som jeg takk-gud-og-lov sletter før jeg sender. ;)

Tror jeg prøver å legge meg igjen og heller lese litt i senga enn å sitte å lese innlegg med og uten dybde;)

skorpionfisken
Skrevet

Hva mener du med "ellers oppegående person"?

Høres tvers igjennom syk ut spør du meg. Bare later som haner oppegående.

Skrevet

Jeg opplevde en sånn fyr på by'n en gang for mange år siden (i Oslo).

Han var ute med kollegaer, og jeg snakket hyggelig med en av de, så jeg fikk anledning til å spørre hvordan de orket å jobbe med en sånn tulling (de jobbet veldig tett sammen). Men han var visst en veldig ålreit person i jobbsammenheng, men ute på by'n (fyll eller ikke), så ble han som en annen person. Men når kollegaer bestemmer seg for å gå ut etter jobb, så kan man ikke like godt si at "deg vil vi ikke ha med", så de var "stuck" med ham da...

Skrevet

Mener at han ellers virker hyggelig, morsom og normal. Helt til det plutselig kommer slike utsagn.

Jeg kunne sagt at han følger en akademisk utdannelse, men synes ikke det er så relevant. :)

Skrevet

Mener at han ellers virker hyggelig, morsom og normal. Helt til det plutselig kommer slike utsagn.

Jeg kunne sagt at han følger en akademisk utdannelse, men synes ikke det er så relevant. :)

"Jeg kunne sagt at han følger en akademisk utdannelse, men synes ikke det er så relevant. :)"

Ikke så relevant mht. om man er "hyggelig" og "normal", nei :-)

"............................................"

Skrevet

Er det voksne mennesker du snakker om? Da høres det sykt ut. Høres mer ut som om dette er en situasjon tatt ut fra et klasserom i 8.klasse. Skikkelig fjortishumor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...