Gå til innhold

Problemstilling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du etter 7 - 8 år plutselig får en telefon fra en som har gått på samme lærested som deg (etter gymnas og av det kjønn du måtte like best). Personen var en som du likte godt den gangen, men det var begrenset kontakt den gang og ingen kontakt etter avsluttet utdanning. Personen forteller at h*n har kommet til å tenke på deg og lurer litt på sivilstanden din. Om det kanskje kan være noe å hente?

Hva tenker du? Er personen veldig desperat? Eller er dette fint? Dersom du er singel, ville du vært med på en date?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde definitivt møtt vedkommende hvis jeg var singel. Skader jo ikke noe det!

Skrevet

Hadde ikke oppfattet det som desperat, men heller at vedkommende måtte like meg godt i og med at hun tenkte på meg så lenge etterpå.

Er du singel så kan du vel møte vedkommende?

Bris1365380442
Skrevet

Jeg ville syntes det var tøft gjort og følt meg smigret!

Gjest Zuleika
Skrevet

Bli med på date hvis du er singel. Du risikerer ingenting og det er bare koselig;)

Skrevet

Jeg ville tenkt at personen tydeligvis må ha tenkt på meg, og kanskje vært litt hemmelig betatt. Og at dette kanskje har surra litt i bakhodet, og at tiden nå tydeligvis var rett for henne til å kvinne seg opp og ta kontakt:-)

Hadde uten tvil blitt med på en date.

Annonse

Skrevet

Jeg hadde helt klart tenkt at han er noe over normalen desperat.

Om han ellers ser ålreit og tiltalende ut, hadde jeg blitt med på date.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...