Gjest theoline Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Har endel brunostskalker til overs, og kom til å tenke på at min bestemor brukte å koke sammen de til noe pålegg greier som var veldig godt! Noen som forstår hva jeg mener, og som har en oppskrift? 0 Siter
citygirl Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 http://www.bettibet.net/tbhmat.html Her finner fu en god oppskrift på prim med brunostrester. namnam. Ellers er det greit å ha i fryseren til å smaksette viltgryte, f.eks 0 Siter
Gjest ikke-nå-hå-hå Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg husker også dette, og har tenkt på å prøve meg på det. har dog ikke prøvd, men vet at hun brukte fløte/helmelk, sukker og jeg lurer på om hun også brukte en liten dæsj med sirup? Koke sammen og helle i halve melkekartonger så det stivner. Det er det jeg husker av prossessen. Og er det noe som mangler, merkes det nok ganske snart! *S* 0 Siter
carma Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Vi lagde prim av brunostrester da jeg var liten. Nam :-) Brukte også rester i sauser o.l. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Mange brunoster små, smeltes om til en stor? 0 Siter
soleil Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Bestemora mi stekte brødskiver med brunost oppned i panna eller noe.. var skikkelig nammis.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.