Gjest Dårlig mage Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Noen som har slitt med fordøyelsen og som har prøvd dette? Etter flere år med dårlig fordøyelse fikk jeg tips av legen om dette. Noen som har prøvd og kan si om det virket eller ikke for deg? Hvordan var det i tilfelle dagene før magen stabiliserte seg? Mye vondt? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 jeg har forsøkt det før og det fungerte den gang. Det som er viktig er at du drikker mye. Det er viktig at frøene sveller før du drikker/spiser det og at du drikker vann både før og etter. Det kan ta opp til en uke før effekten kommer. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hei, jeg brukte vi-siblin mot treg mage i flere år, med svært god effekt. Jeg pleide å blande to skjeier i en yogurt til kveldsmat, i 20-tida, og drakk to store glass med vann til. Kunne stille klokka etter dobesøk morgenene etter ;-) Og nå har magen regulert seg av seg selv, så jeg bruker det ikke lenger. Lykkt til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.