Gå til innhold

Suzuki Liana, et bra valg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meg1365380063

Jeg kan ikke noe for det, men jeg får automatisk litt aversjon for det det annonseres for, når jeg ser skrivefeil i annonsen. Hvis de ikke gidder å bruke tid på å lese korretur en gang, hvor mye tid har de brukt på å sikre produktet da?

Ja, jeg vet det er urimelig. Men jeg får vondt i hjertet av slike skrivefeil.

Og jeg vet at det ikke var det du spurte om. Men det er min personlige mening. Jeg hadde vært troendes til å gå for en annen bil på grunn av dette, om jeg skulle kjøpe bil.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg får automatisk litt aversjon for det det annonseres for, når jeg ser skrivefeil i annonsen. Hvis de ikke gidder å bruke tid på å lese korretur en gang, hvor mye tid har de brukt på å sikre produktet da?

Ja, jeg vet det er urimelig. Men jeg får vondt i hjertet av slike skrivefeil.

Og jeg vet at det ikke var det du spurte om. Men det er min personlige mening. Jeg hadde vært troendes til å gå for en annen bil på grunn av dette, om jeg skulle kjøpe bil.

"Hvis de ikke gidder å bruke tid på å lese korretur en gang, hvor mye tid har de brukt på å sikre produktet da?"

Nå er det jo som regel ikke produsenten som skriver annonsene da, men forhandlerne :-)

"............................................"

Meg1365380063

"Hvis de ikke gidder å bruke tid på å lese korretur en gang, hvor mye tid har de brukt på å sikre produktet da?"

Nå er det jo som regel ikke produsenten som skriver annonsene da, men forhandlerne :-)

"............................................"

Jeg regner heller ikke med at det er en eneste person som står ansvarlig for alt ved hele bilen, men forhandleren må jo stå for den bilen de selger. Hvis de ikke tar seg bryet med å lese korrektur, kanskje de heller ikke har tatt seg bryet med å lese sikkerhetsrapporter og andre papirer som sier noe om bilen.

OK, jeg kan ingenting om bilsalg, men jeg formoder at man gjør noe før man velger hvilke biler man skal selge - og manglende korrekturlesing gir manglende tillit hos meg.

Jeg leide en i mai. Jeg vil ikke ha en sånn om du hadde kastet den etter meg.

Simpel, bråkete drittbil. Kunne nesten ikke høre radioen når jeg kjørte i 80-90.

Folkebil? Folk er hjernevasket!

Suzuki Liana... Høres ut som navnet på ei dame du kunne vært sammen med:-D

Annonse

Jeg regner heller ikke med at det er en eneste person som står ansvarlig for alt ved hele bilen, men forhandleren må jo stå for den bilen de selger. Hvis de ikke tar seg bryet med å lese korrektur, kanskje de heller ikke har tatt seg bryet med å lese sikkerhetsrapporter og andre papirer som sier noe om bilen.

OK, jeg kan ingenting om bilsalg, men jeg formoder at man gjør noe før man velger hvilke biler man skal selge - og manglende korrekturlesing gir manglende tillit hos meg.

Jeg tror nok de har sitt på det rene når det gjelder selve bilen - de ville neppe turt å ikke ha det, iom. at de logisk nok kan bli stilt ansvarlige. Kurrekurlesning er en mye mindre viktig sak, og terskelen for å slurve med det er ofte lav. Irriterende ja, men likevel en bagatell.

"............................................."

Simpel, bråkete drittbil. Kunne nesten ikke høre radioen når jeg kjørte i 80-90.

Det er vanskelig å finne en med 4-hjulstrekk i den prisklassen og med samme egenskaper.

Jeg tror nok de har sitt på det rene når det gjelder selve bilen - de ville neppe turt å ikke ha det, iom. at de logisk nok kan bli stilt ansvarlige. Kurrekurlesning er en mye mindre viktig sak, og terskelen for å slurve med det er ofte lav. Irriterende ja, men likevel en bagatell.

"............................................."

Vi får håpe at webdesignere og tekstforfattere holder seg unna bilkonstruksjon?

Jeg skal forske litt på det med støy på motorveien i høy hastighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...