Gå til innhold

De hvite pillene på brettet

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Har altså glemt å ta de hvite p-pillene på brettet. Vet at de er hormonfrie, men for å være 100% sikkert spør jeg dere nå; MÅ man ta de? Er vant til 21 tablettsbrett og nå er jeg på 28, så de 7 restende glemte jeg altså å ta. (eller, skulle tatt den første hvite på fredag da) Vet at de er der "bare" for å bli minnet på å ikke glemme å fortsette, men siden jeg er skeptisk til alt, spør jeg om det er greit at jeg alltid hopper over de?

Skrevet

Tror ikke det gjør noe om du har glemt å ta dem. Det er "sukkerpiller" som ikke har noen virkning og som bare er det for at det skal bli letter å holde telling med dagene, og at du begynner på nytt brett på rett dag.

Lips1365380508
Skrevet

Tror ikke det gjør noe om du har glemt å ta dem. Det er "sukkerpiller" som ikke har noen virkning og som bare er det for at det skal bli letter å holde telling med dagene, og at du begynner på nytt brett på rett dag.

Jepp, det var det jeg tenkte. Er flink til å huske på de gule så da kan jeg vel bare droppe over de hvite ;)

*venter på mensen i mellomtiden*

Lips1365380508
Skrevet

Jeg kastet iallefall mine i søpla. En for hver dag :)

Hehe.. da så!;)

Da trenger jeg ikke å bekymre meg.

*da venter jeg bare på mensen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...