ihlie Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Min mor har kjøpt en brukt tørketrommel, men bruksanvisningen mangler. Tørketrommelen er sikkert grei å bruke, men hun tør ikke før hun vet hva knappene betyr. Tørketrommelen er av type AEG lavatherm 5200. det er knapp med en bjelle og en med en S på, noen som vet hva de betyr? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Bjelle er vel tid? S kan være start? Vet ikke. 0 Siter
TrineE Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hvis du går inn på denne siden,kan du søke etter bruksanvisning. http://www.aeg-hvitevarer.no/node132.asp Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Bjelle er vel tid? S kan være start? Vet ikke. På min AEG betyr S lav varme dvs 40 grader men jeg har ikke bjelle på min. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 På min AEG betyr S lav varme dvs 40 grader men jeg har ikke bjelle på min. Kanskje bjelle betyr lydsignal? På vår elektroniske AEG er det i alle fall mulig å velge at den skal komme med et alldeles avsindig lydsignal når den er ferdig. Det er ikke noen bjelle på knappen, da... 0 Siter
ihlie Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Hvis du går inn på denne siden,kan du søke etter bruksanvisning. http://www.aeg-hvitevarer.no/node132.asp Mvh Tusen takk. søker i vei nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Kanskje bjelle betyr lydsignal? På vår elektroniske AEG er det i alle fall mulig å velge at den skal komme med et alldeles avsindig lydsignal når den er ferdig. Det er ikke noen bjelle på knappen, da... Det høres vettugt ut ja. Jeg har ingen slik funksjon på min men den har tidsinnstilling og stopper ikke av seg selv når tøyet er tørt. 0 Siter
elfi Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 På min AEG tørketrommel står S for skånevask Bjelle for varsel om at programmet er ferdig. Startknappen er en firkant som er reist opp på et hjørne En loddrett strek midt i ruta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.