Bris1365380442 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Har dere mange forskjellige kredittkort? Jeg har bare Mastercard med 10000 i kreditt. Synes "alle" andre har hauger med kort (da holder jeg jobb-kort utenom) og jeg skjønner ikke helt vitsen. Er det ikke bedre å ha ett kort og heller heve kredittgrensa hvis man trenger mer penger? Eller er det noe jeg ikke har skjønt med disse kortene? 0 Siter
Gjest bjelken Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Det er ingen grunn til å ha andre kredittkort enn de du får i banken din. Å ha både VISA og Mastercard kan være en fordel om en reiser mye til ulike land. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har mange forskjellige kort. Det kommer av at da jeg ble skilt kjøpte jeg leilighet og begynte å pusse den opp i tillegg til å skaffe alt det andre jeg manglet. Diverse butikker tilbød avbetalinger via kredittkort på spesielle vilkår og plutselig hadde jeg mange mulige kort i lommeboken. Nå bruker jeg kredittkortet jeg fikk av banken min i tillegg til Essokort til bensin og andre ting til bilen. De andre ligger ubrukte et sted;) 0 Siter
lille fisk Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 har aldri hatt kredittkort jeg... har alltid blitt lært opp til ikke å bruke penger jeg ikke har. da får jeg heller spare. men fikk "mastercard-gavekort" til jul. men det er det jo satt inn penger på, og når de er borte er det ikke no mer å bruke. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har bare gullvisa med 35.000 i kreditt som jeg fikk av banken for noen år siden. Helt ok å ha, men jeg bruker det stort sett bare på reiser, greit å ha i bakhånd hvis noe skulle skje. Egentlig er jeg litt imot kredittkort, altfor lett å bruke over evne, tror mange havner i uføre pga det. 0 Siter
illuminatum Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det er ingen grunn til å ha andre kredittkort enn de du får i banken din. Å ha både VISA og Mastercard kan være en fordel om en reiser mye til ulike land. Synes nå at det å ha et kredittkort til internetthandel om ikke annet er i allefall en grunn. Jeg er ikke den som kan oppleve å dra visakortet mitt i matbutikken med tom konto, på grunn av svindel. Må imidlertid også fortelle at jeg har handlet på nettet med kredittkort siden midten på 90-tallet og aldri er blitt svindlet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.