portiaDeRosso Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 jeg installerte mitt trådløse tastatur for ett år siden, men har aldri funnet ut av hvordan man bruker de "knappene" for mail, web/home,calendar, messenger, my documents, my favorites osv. Det er også knapper på tastaturet der man kan stille lyden + og - og en zoom "knapp". Hvordan får jeg aktivcert alt dette? Det fulgte ikke med noen bruksanvisning. Noen som skjønte spørsmålet? 0 Siter
Excelsion Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Finn ut merket og typen tastaturet er. Gå til hjemmesiden til de som har laget det 'alla merket', last ned drivere. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Det burde være mulig å gjøre slike innstillinger i Kontrollpanelet. Evt. via medfølgende programvare. 0 Siter
portiaDeRosso Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Finn ut merket og typen tastaturet er. Gå til hjemmesiden til de som har laget det 'alla merket', last ned drivere. takk for hjelp! skal prøve ut deres råd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.