Gå til innhold

hvilken mobil er best?

Anbefalte innlegg

Gjest ny mobil
Skrevet

Hvilken mobil skal jeg velge, Sony Ericsson W550i eller K750i?

Skrevet

Jeg har akkurat fått k750i, og er så langt veldig fornøyd med den. Den andre du nevnte har jeg ikke noe kjenskap til.

Gjest ny mobil
Skrevet

K750i - evt. W800

Hvilken fordeler har den? Hva som er bra?

Skrevet

Hvilken fordeler har den? Hva som er bra?

K750i er bra på det meste, god å skrive meldinger på, lett å bruke, bra kamera (2 megapiksler), innebygget mp3-spiller og radio, minnekort følger med (mulig å kjøpe større ved behov), har blitt "best i test" flere ganger, jeg er kjempefornøyd med min, har hatt den i ca et halvt år. Mannen min har W800 (som jo er etterfølgeren til K750), og den er han veldig fornøyd med. Den har litt bedre hodetelefoner/handsfreeset, mulighet til å bruke vanlige hodetelefoner istedenfor de som følger med når man vil høre musikk, og større medfølgende minnekort. Men W800 er også dyrere. K750 er dessuten penere enn W800, etter min smak.... :-)

Skrevet

W550i er vel en billigversjon av W800i - er det den som har 3G, men ellers er bare dritten, tro? k750i er identisk med W800i, bortsett fra minnet som følger med, og noen walkman-funksjoner (pluss oppgradert OS). Av W550i og k750i er det ikke tvil om at sistnevnte er en bedre telefon.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...