Gå til innhold

Fangevokter-nøkkelknippe - hvor får jeg tak i noe slikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biltema, Jernia, Clas Ohlson kanskje?

Jeg har prøvd å søke på nøkkelring på de sidene (ikke Jernias da, men de hadde ikke noen særlig bra side sist jeg sjekket). Men da finner jeg bare vanlig størrelse. Tror de ringene jeg er på jakt etter heter noe annet, men hva? :-)

Vet ikke. Men kanskje det går an å høre hos en sånn som filer nøkler?

Fortsetter under...

Skrevet

Får teste ut en sånn, så ikke den er for lett å åpne... Eller om jeg finner en annen variant på Jeria eller lås-butikk.

Takk for hjelp i alle fall :-)

Den er i stål, og du må ta i litt for å presse den sammen. Et barn vil nok ikke klare det.

Skrevet

Skal du begynne som vaktmester?

Eller kanskje som piercing?

Skrevet

Eller kanskje som piercing?

Å du dæven nå gikk det frysninger lang gjennom hele kroppen min.

Skrevet

Den er i stål, og du må ta i litt for å presse den sammen. Et barn vil nok ikke klare det.

Høres bra ut! :-)

Skrevet

Å du dæven nå gikk det frysninger lang gjennom hele kroppen min.

Gjennom øyeeplet.

Annonse

Skrevet

Vi hadde sånne i skomakerbula som jeg jobbet i, men tror ikke de har hatt sånne der på en stund nå. Men andre skomaker/nøkkelbutikker kan jo ha, så du kan jo begynne og lete sånne steder.

Skrevet

Vi hadde sånne i skomakerbula som jeg jobbet i, men tror ikke de har hatt sånne der på en stund nå. Men andre skomaker/nøkkelbutikker kan jo ha, så du kan jo begynne og lete sånne steder.

Ja, har fått noen andre tips om låsbutikker, jernvare osv. :-)

Men takk skal du ha!

Skrevet

Nei, den var ubrukelig. Må ha passord for å komme inn i produktkatalogen???

Takk for hjelpen altså. Men tror jeg skal finne en sånn sak i en låsbutikk, eller i jernvare.

Annonse

Skrevet

Hehe - fant forhandler i går jeg, ikke så langt unna

Men takk igjen da :-)

oki! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...