Gå til innhold

Noen som har lest den siste boka av John Irving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, kan dere fortelle meg hvor mange hundre sider med barnesex må jeg lide meg igjennom hvis jeg skal lese hele?

Jeg kom til rundt s 250, nå har jeg lagt den bort. Mulig jeg er veldig sart og tander, men dette gidder jeg bare ikke.

Fortsetter under...

Skrevet

Barnesex, mener du voksen som har sex med barn/svært ung person?

Skrevet

Barnesex, mener du voksen som har sex med barn/svært ung person?

Hovedpersonen er involvert i diverse seksuelle aktiviteter fra han er fem. Samleie med ei ualminnelig godt voksen dame (som for øvrig har voksne barn selv, og som er barnevakten hans) i en alder av ti.

*kvalm*

Skrevet

Hovedpersonen er involvert i diverse seksuelle aktiviteter fra han er fem. Samleie med ei ualminnelig godt voksen dame (som for øvrig har voksne barn selv, og som er barnevakten hans) i en alder av ti.

*kvalm*

Typisk Irving.. Ikke at jeg har lest så mye av ham, men reagerte på det samme i Enke for et år. Var riktignok ikke flere hundre sider, men jeg gidder heller ikke slikt. Skal det være nødvendig, liksom.

Annonse

Skrevet

Typisk Irving.. Ikke at jeg har lest så mye av ham, men reagerte på det samme i Enke for et år. Var riktignok ikke flere hundre sider, men jeg gidder heller ikke slikt. Skal det være nødvendig, liksom.

Det er typisk Irving ganger ti. Jeg er vel, som sagt, muligens litt sart, men de andre bøkene har stort sett holdt seg på rette siden av grensen for min del.

Skrevet

Hva heter den siste boka?

"Til jeg finner deg".

Gjest svaksterk
Skrevet

*kvalm*

Men altså, denne boken er delvis selvbiografi, og han gikk inn i en toårig dyp depresjon mens han skrev den.. så det er mulig det er sant, endel av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...