Gå til innhold

NHD- Om medisin og amming

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Ammer mitt barn litt ennå. Men jeg plages av depresjon (?) og til tider mistenksomhet... Begynner så smått å tenke på å begynne med noe medisiner igjen, etter medisin fritt svangerskap og snart 1 års amming.

Tror nok min psykiater støtter meg der.... MEN jeg må bare spørre her først før jeg lufter tanken med han.. Finnes det noe slik medisin som er ok å bruke, selv om jeg fremdeles ammer litt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21428-nhd-om-medisin-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Hei.

Jeg kjenner meg igjen i det du forteller. Jeg har selv nettopp hatt et opphold med medisin (Zoloft) gjennom et svangerskap og deretter amming. Mitt barn er nå 8 mnd. og jeg ammer morgen og kveld. Jeg har nettopp begynt på medisin igjen, selv om jeg ammer morgen og kveld, og det skal ikke være noe problem ifølge min lege. Opptrappinga på medisin skjer jo over litt tid, så innen jeg er på full dose, så har jeg kanskje sluttet helt å amme. Det går helt fint, man skal jo trives selv også,Husk det!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...