Gå til innhold

Initativ, where art Thou? Lei av meg selv nå

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

Jeg føler at jeg må få ut min frustrasjon akkurat nå, og har ingen å snakke med... Det har seg slik at jeg har fått litt følelser for en gutt... Jeg trodde i en periode at følelsene var gjengjeldt. Ikke det at han sa noe, men han gjorde ting hele tiden som jeg tok som sterke hint... Problemet nå er at jeg føler ikke at han sender så mye disse signalene lenger, og jeg lurer på om det hele kanskje bare var fantasi og falske forhåpninger fra min side. Selv er jeg en en ganske så utadvent person, men er på enkelte områder svært sjenert. Blant annet når det kommer til gutter og kjærligheten. Jeg klarer ikke å være tydelig i mine signaler. Jeg kan hinte og flørte,- men bare hvis de viser interesse først. Ellers tør jeg ikke. Kroppen min vil ikke adlyde mine ordrer om å ta initativ. Og om denne gutten faktisk er interessert i meg, kommer det liksom aldri videre til neste nivå. Jeg vil ut på date med gutten, jeg vil bli bedre kjent med han, jeg vil uttrykke mine følelser for ham. Men jeg klarer det ikke. Og nå er jeg redd for at sjansen snart går ifra meg.Jeg er virkelig fortvilet over dette,- jeg har slitt med dette i alle år. Nå er jeg lei. Hjelp anyone? (bortsett fra å drikke seg fra sans og samling?)

Fortsetter under...

Skrevet

Eneste rådet er at du må "manne deg opp", det er ikke så farlig som du innbiller deg. Du får bare et svar og om han ikke vil er ikke det verdens undergang det finnes mange bra menn der ute.

Gjest batteri
Skrevet

samme problem her...frustrerende.særlig siden jeg ikke aner hva han tenker, om han er interessert eller hva...:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...